Menite, da spletna prodaja in čustven odziv ne gresta skupaj? Pozorno preberite naslednje stavke.

Če želite izdelke učinkovito prodajati prek spleta, morate pri kupcih pridobiti čustven odziv. To lahko storite tako, da v spletno trgovino dodate elemente, s katerimi izzovete čustva pomanjkanja in nujnosti. Mednje sodijo različni odštevalniki časa, predstavitev obsega omejene količine in časovno zelo omejene razprodaje. S temi taktikami boste obiskovalce trgovine spodbudili k nakupu.

Celo z opisi izdelkov lahko vzbudite čustveni odziv, ki vodi do (hitrejše) prodaje. Če vaš izdelek reši težavo, omenjanje težave in razlaga, kako vaš izdelek reši to težavo, lahko ljudem pomaga, da rešijo težavo z vašim izdelkom. Vaša besedila lahko ustvarijo nujnost tudi z besedami, kot sta »zdaj« ali »danes«.

Čustva do slik in barv

Tudi slike na vašem spletnem mestu lahko sprožijo čustveni odziv. Od čustev na obrazu vašega motiva do barv, ki jih uporabljate na svojem spletnem mestu, vse to pomaga stranke voditi skozi prodajni lijak. Morda bi veljalo najprej opraviti nekaj raziskav o psihologiji barv, da boste razumeli, katere barve potrebuje vaše spletno mesto za vzbujanje pravih čustev. Seveda morate še prej resnično razumeti, kdo je vaša ciljna skupina.

Nikar ne podcenjujte čustev

Čustvena povezanost je nenadomestljiva. Ne glede na to, kakšno je vaše podjetje ali v kateri panogi delujete, morate najti čustveno povezavo s prodajo. Razumeti morate, katera čustva prijajo vašim strankam in si zanje prizadevati skozi ustvarjeno vsebino. Čustvena razmerja, ki jih gradite s strankami, uporabite v svojo korist in jih skozi svojo vsebino ali dejanja pokažite kot blagovno znamko. Za takšno, ki ji je mar za stranke. Ugotovite, kaj privlači določeno demografsko skupino strank, na katero ste osredotočeni, in ustvarite čustveno vsebino, ki pritegne njihovo pozornost in uporabnike spodbudi k ukrepanju/nakupu.

Next article

Share This