Delavnice Trženjske akademije
V okviru Trženjske akademije vam ponujamo 14 delavnic z raznolikimi temami. Delavnice so brezplačne in se lahko udeležite ene, dveh, treh ali vseh 14. Prosimo vas le, da se delavnic, na katere se prijavite, tudi udeležite, saj je število mest omejeno. Tole pa so že izvedene delavnice.
Že izvedene izobraževalne delavnice
Delavnica: Raba digitalnega marketinga naj bo vaša konkurenčna prednost, ne nujno zlo
17. september 2019 ob 13:00
sejna soba občine žužemberk, grajski trg 26, žužemberk
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Franc Fritz Murgelj
Predavatelj
Delavnica: Kako uspešno zaključiti prodajo
12. september 2019 ob 15:00
center za izobraževanje in kulturo trebnje, Kidričeva ulica 2, Trebnje
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Na delavnici bomo pogledali najpogostejše in najuspešnejše prakse zaključevanja prodaje. Ali veste kako oziroma ali znate od prvega stika s kupcem peljati proces do uspešnega zaključka? Kako uspešno vprašati za naročilo? Menite, da znate reagirati na izgovore kupcev? Delavnica bo koristne za vse tiste, ki si želite izboljšati uspešnost zaključevanja poslov, pa naj gre za prodajo končnim kupcem ali prodajo podjetjem.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Delavnica: Priprava in izvedba pogajanj s kupci
12. september 2019 ob 13:00
center za izobraževanje in kulturo trebnje, Kidričeva ulica 2, trebnje
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Na delavnici boste spoznali, kako se pripraviti in čim bolje izpeljati pogajanja s kupcem. Pogajanja so namreč sestavni del vsake prodaje. Kako se pripraviti, kako postaviti cilje, kdo ima moč v pogajanjih, kakšen je proces pogajanja ter kako izpeljati pogajanja o ceni in podobno, so teme, ki jih bomo podrobnejše spoznali in osvojili. Delavnica je tako koristna in poučna za vse tiste, ki bi si želeli čim bolj izboljšati in izpiliti svoj način pogajanja s kupci.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Pozor - čisto konkretno in praktično - rešitve za vaše prave izzive
Delavnica: Kako uspešno prodajati v digitalnem okolju in katera (brezplačna) orodja so najbolj učinkovita?
18. junij 2019 ob 15:00
Kulturno kongresni center Dolenjske Toplice, Sokolski trg 4
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Franc Fritz Murgelj
Predavatelj
Vsebino imamo, kaj pa zdaj? Distribucija in promocija vsebin, sporočil in zgodb našega podjetja je zelo pomembna aktivnost za podporo prodaji, ki jo moramo izvajati načrtovano in konsistentno. Smo generacija povezanih, zato bomo na delavnici podprli pojem digitalnega vsebinskega marketinga in se naučili postaviti digitalno strategijo za svoje podjetje. Naučili se bomo, kako in s katerimi orodji doseči prave ljudi s pravo vsebino v pravem času. Prikazali bomo tudi, katerim najbolj pogostim napakam se moramo izogniti pri promociji vsebin. Namen (digitalnega) vsebinskega marketinga je namreč pridobivanje novih kupcev, ne pa ustvarjanje brezplačnih vsebin.
Bonus
Udeleženci boste prejeli vodič za lažje načrtovanje in spremljanje digitalnega marketinga ter nasvete za vsebinsko prenovo spletne strani, ki je temeljni medij vsebinskega marketinga.
Delavnica: Ljudje ne maramo oglasov, zato ustvarjajmo zgodbe; postanimo carji vsebinskega marketinga
18. junij 2019 ob 13:00
Kulturno kongresni center Dolenjske Toplice, Sokolski trg 4
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Franc Fritz Murgelj
Predavatelj
“Klasični marketing” poskuša potencialne kupce zmotiti z oglasi in jim vsiliti sporočila. Zato smo ljudje tudi zaradi vsakodnevne izpostavljenosti oglasnim sporočilom razvili t.i. “slepoto za oglase”. Kako se temu pojavu prilagajamo? Tako, da v marketinško strategijo obvezno vključimo tudi vsebinski marketing. Cilj vsebinskega marketinga je popolnoma enak ciljem drugih oblik marketinga – povečati prepoznavnost izdelkov in storitev, pridobiti nove kupce in obstoječim kupcem prodati več. Vendar pa ustvarjamo in delimo takšne vsebine, ki jih naši kupci želijo in hočejo prebrati, slišati, videti. Tako z njimi vzpostavimo in gradimo dolgoročni odnos ker nas spoznajo, nam začnejo zaupati in postanejo zvesti kupci.
Na delavnici se bomo po korakih lotili korakov od “spoznavanja” kupcev, njihovih pričakovanj, stičnih točk z vašim podjetjem, načrtovanjem in priprave učinkovitih vsebin za posamezne skupine kupcev. Naučili se bomo ustvarjati več vrst vsebin s ciljem večje prodaje. Udeleženci boste tudi po delavnici vedeli odgovor na vprašanje, zakaj je vsebina sedanjost in prihodnost učinkovitega oglaševanja.
Bonus
Udeleženci boste prejeli predlogo za “oblikovanje” kupcev ter načrtovanje in “proizvodnjo” vsebin, ki ji bo zelo enostavno slediti.
Delavnica: Oblikovanje optimalne ponudbe
13. junij 2019 ob 15:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Ponudba niso zgolj tehnične lastnosti izdelkov in cena. Kakšna je vaša ponudba? Ali vsebuje vse elemente, ki vplivajo na nakupno odločitev in odločajo o vaši uspešni prodaji? Na delavnici bomo naredili seznam elementov prodajno uspešne ponudbe. Imeli boste »check listo« s katero boste lahko preverili in izboljšali svojo ponudbo oz. oblikovali prodajno zmagovito ponudbo. Verjetno boste ugotovili, da morate spremeniti, izboljšati ali sploh šele določiti še veliko elementov, ki bodo vplivali na kupca, da se odločijo za vas in na konkurenco. In to zagotovo ne bo nižja cena. Ob zaključku delavnice boste imeli listo ukrepov za povečanje svojih prihodkov.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Koristni napotki
- Lokacija: Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica, Kako do tja?
- Parkiranje: Parkirate lahko brezplačno na parkirišču Kulturnega doma.
- Trajanje: 13:00-17:30
- Fotografiranje: Dogodki Trženjska akademija se fotografirajo in snemajo. Morebitne vaše fotografije in posnetke bo organizator uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.
Delavnica: Določitev cenovne politike
13. junij 2019 ob 13:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Ali imate pravilno postavljene cene svojih izdelkov oz. storitev? Kako se sploh lotiti določanja cene? Koristno za vse, ki že imate svoje izdelke oz. tudi tiste, ki jih boste šele ponudili kupcem. Na delavnici boste dobili napotke, kako postaviti svojo politiko cen, kaj vse določiti, kaj vse upoštevati in kako oblikovati cene, da bodo zanimive za kupce in profitabilne za vas. Pridite in preverite, kako lahko izboljšate svojo cenovno politiko, politiko popustov, plačilnih pogojev … Na koncu boste vedeli, kako še lahko izboljšate svojo cenovno politiko in zaslužite več.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Pozor - čisto konkretno in praktično - rešitve za vaše prave izzive
Koristni napotki
- Lokacija: Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica, Kako do tja?
- Parkiranje: Parkirate lahko brezplačno na parkirišču Kulturnega doma.
- Trajanje: 13:00-17:30
- Fotografiranje: Dogodki Trženjska akademija se fotografirajo in snemajo. Morebitne vaše fotografije in posnetke bo organizator uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.
Delavnica: Postavitev učinkovite prodajne strategije
11. junij 2019 ob 15:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Kaj sploh je učinkovita prodajna strategija? Na kaj vse moramo odgovoriti, da bodo prišli do učinkovite prodajne strategije. Na delavnici bomo določili 3 gradnike učinkovite prodajne strategije. Če boste želeli, bomo lahko tudi testirali vašo sedanjo strategijo. Tako, da boste skozi delavnico dobili zelo enostaven pripomoček, s katerim boste postavili novo oz. preverili svoje sedanje prodajne aktivnosti. Na koncu boste vedeli, kaj vam še manjka oz. kako še lahko izboljšate svojo prodajno strategijo.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Koristni napotki
- Lokacija: Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica, Kako do tja?
- Parkiranje: Parkirate lahko brezplačno na parkirišču Kulturnega doma.
- Trajanje: 13:00-17:30
- Fotografiranje: Dogodki Trženjska akademija se fotografirajo in snemajo. Morebitne vaše fotografije in posnetke bo organizator uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.
Delavnica: Določitev in komunikacija unikatne prodajne argumentacije (USP)
11. junij 2019 ob 13:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Ali ste 100% prepričani, da imate najboljšo prodajno argumentacijo? Da vaše argumentacije ni mogoče spremeniti in doseči še boljši prodajni rezultat? Če ste zgolj 99% prepričani v svojo prodajno argumentacijo, pridite na delavnico, kjer bomo najprej pogledali najboljše prakse določanja učinkovitih prodajnih argumentacij. Nato pa bo vsak udeleženec lahko izboljšal prodajno argumentacijo svojega izdelka oz. storitve. Dobil bo tudi feedback udeležencev. Na koncu delavnice boste imeli seznam ključnih elementov učinkovite prodajne argumentacije in izboljšano argumentacijo za en svoj izdelek oz. storitev. Vedeli boste, da imate recept za uspešno oz. za še boljšo prodajno argumentacijo od sedanje.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Koristni napotki
- Lokacija: Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica, Kako do tja?
- Parkiranje: Parkirate lahko brezplačno na parkirišču Kulturnega doma.
- Trajanje: 13:00-17:30
- Fotografiranje: Dogodki Trženjska akademija se fotografirajo in snemajo. Morebitne vaše fotografije in posnetke bo organizator uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.
Delavnica: Zakaj bodo kupili vaš izdelek oziroma storitev?
4. junij 2019 ob 13:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Si upate narediti test, koliko resnično dobro poznate svoje kupce? Zakaj sedaj oz. zakaj bi v prihodnje kupovali vaše storitve oz. izdelke? Večina podjetij pade že na tem prvem vprašanju. Odgovori so splošni in v resnici točno ne vemo, zakaj kupci kupujejo kar kupujejo. Če ne vemo, katere bolečine in koristi kupce ženejo v nakup izdelkov, ne moremo oblikovati prepričljive ponudbe. Če nimate jasnega odgovora, bodo vse prodajne akcije metanje denarja skozi okno.
Na delavnici boste preverili, zakaj bi vaši kupci kupovali od vas in tudi kaj spremeniti, da bodo začeli oz. še več kupovali od vas.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Delavnica: Ne bodite žrtev največje napake prodajalcev
4. junij 2019 ob 15:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Primož Hvala
Predavatelj
Večina podjetji in prodajalcev ne zna odkrivati bolečine ali potreb kupcev. Spraševanje je v Sloveniji najšibkejša točka prodajalcev. To je potrdila tudi raziskava »Sales Challenges in Slovenia« v letu 2018. Če ne znamo postavljati pravih vprašanj, ne bomo nikoli znali pripraviti najboljše ponudbe za kupca. Če ne odkrijemo problema kupca, bomo vedno tekmovali samo s ceno. Če ne odkrijemo odločevalca, se kupci nikoli ne bodo odločili za nas, ampak za konkurenco.
Na delavnici bomo govorili o odkrivanju problemov strank in naredili listo idealnih vprašanj za analizo potencialnih kupcev. Po koncu delavnice boste poznali razloge, zakaj bi kupci kupovali od vas in imeli boste ključna vprašanja za odkrivanje potreb svojih kupcev.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Delavnica: Kako pravilno razumeti in načrtno uporabljati sporočila govorice telesa?
30. maj 2019 ob 13:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Edvard Kadič
Predavatelj
Predstavili vam bomo praktičen in znanstveno podprt uvod v razumevanje sporočil, ki jih oddajamo s telesom, abecedo telesa ter “ključe” njenega razumevanja.
Tako boste lahko začeli takoj uporabljati orodje najuspešnejših prodajnikov na svetu. Rezultati študij strokovnjakov z različnih področij (psihologija, sociologija, komunikologija …) namreč kažejo, da ljudje izjemno velik del sporočila razumemo prav s pomočjo govorice telesa.
- Bi radi vedeli, kako se stranki prilagoditi, kako jo voditi in kako najlažje zaključiti prodajo?
- Na katere signale telesa biti še posebej pozorni?
- Kako bolje razumeti sogovornika?
- Kako bolje vplivati na druge z govorico telesa?
Iz vsebine delavnice
Naš seminar je pripravljen tako,
da boste na praktičen način dobili vpogled v uporabno vrednost razumevanja govorice telesa
in kako govorico telesa načrtno uporabljati v prodaji.
Opremljeni boste tako s ključem za dešifriranje govorice telesa,
kot tudi s praktičnimi primeri načrtne uporabe, za vašo porabo v praksi.
- Kaj pomeni, če nekdo prikrito stiska pesti?
- Kakšna je razlika med kazanjem notranje in zunanje strani dlani?
- Kaj pomeni, če sogovornik gleda navzgor in v desno?
- Kaj pomeni, če sogovornik gleda navzdol in v levo?
- Kako prebrati sestavljeno sliko govorice telesa?
- Kaj pomeni, če se človek dotika obraza?
- Kaj pomeni, če se stranka dotika ušesa?
- Kaj pomeni, če se oseba dotika oči? Če si mane oči?
- Kako različne geste brati v različnih kontekstih?
- Kako se odzvati, če se rokujete z dominantno osebo?
- Kako prepoznati nervozo pri človeku, ki kaže samozavest?
- Kje na obrazu prepoznati, ali je človek vreden zaupanja?
- Kako prepoznati lažnivca zgolj na podlagi govorice telesa?
- Kako vedeti, kako se bo sogovornik odločil, še preden odpre usta?
Pozor - čisto konkretno in praktično - rešitve za vaše prave izzive
Zadnji del delavnice bomo namenili reševanjem vaših vsakodnevnih izzivov. Obvestite nas o svojem izzivu, prinesite ga s sabo in pomagali vam bomo z idejo, kako ga rešiti. Izmed vseh konkretnih in bolj kompleksnih izzivov bomo izbrali enega, ki ga bomo rešili na ločenem svetovalno-mentorskem srečanju ob koncu delavnice skupaj s predavateljico.
Koristni napotki
- Lokacija: Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica, Kako do tja?
- Parkiranje: Parkirate lahko brezplačno na parkirišču Kulturnega doma.
- Trajanje: 13:00-17:30
- Fotografiranje: Dogodki Trženjska akademija se fotografirajo in snemajo. Morebitne vaše fotografije in posnetke bo organizator uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.
Delavnica: Kako s pomočjo neverbalne komunikacije povečati prodajo?
30. maj 2019 ob 15:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Edvard Kadič
Predavatelj
O dobrih prodajnikih radi slišimo, da so “rojeni” za ta poklic. V resnici pa so predvsem pozorni na prave stvari, sporočajo na pravi način in se pravočasno prilagajajo procesu prodaje. Stranke se dobro počutijo z njimi, zaupajo njihovim predlogom in se rade vračajo.
V tem zelo praktičnem seminarju se boste naučili:
- Kako stranko sprejeti?
- Kako k stranki pristopiti?
- Kako nadzorovati prostor?
- Kdaj se “moramo” dotakniti stranke in kdaj ne …?
- Na kakšni višini držati roke med govorjenjem, predstavitvijo in poslušanjem reklamacije?
- Kaj pomenijo posamezne geste strank, kaj grimase na obrazu in kaj odmikanje – primikanje s telesom?
- Kako nadzorujemo gibanje stopal stranke zato, da nam ne uide npr. na sejmu?
- Kako pravilno uporabljati glas?
Iz vsebine delavnice
Zakaj nas nekateri ljudje ne marajo?
Katera neverbalna sporočila so zanesljiva in katera ne?
Kako pozorno opazovanje vključiti v svoje življenje?
Kako se mora obnašati pravi prodajalec?
S kakšnim obnašanjem sporočate, da ste vredni zaupanja?
Kako skozi obnašanje prepoznati zaupanje pri drugih?
Kako z govorico telesa v pogovoru ustvariti zaupanje?
Kako negativno nastrojene ljudi pripraviti, da sodelujejo z vami?
Pozor - čisto konkretno in praktično - rešitve za vaše prave izzive
Zadnji del delavnice bomo namenili reševanjem vaših vsakodnevnih izzivov. Obvestite nas o svojem izzivu, prinesite ga s sabo in pomagali vam bomo z idejo, kako ga rešiti. Izmed vseh konkretnih in bolj kompleksnih izzivov bomo izbrali enega, ki ga bomo rešili na ločenem svetovalno-mentorskem srečanju ob koncu delavnice skupaj s predavateljico.
Koristni napotki
- Lokacija: Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica, Kako do tja?
- Parkiranje: Parkirate lahko brezplačno na parkirišču Kulturnega doma.
- Trajanje: 13:00-17:30
- Fotografiranje: Dogodki Trženjska akademija se fotografirajo in snemajo. Morebitne vaše fotografije in posnetke bo organizator uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.
Delavnica: Kako za prodajo učinkovito uporabiti družabna omrežja?
22. maj 2019 ob 13:00
Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica
Delavnica je ob predhodni prijavi za udeležence brezplačna.
Število mest je omejeno, zato vas prosimo, da se odjavite, če se delavnice ne bosto mogli udeležiti.
Manca Korelc
Predavateljica
Družbena omrežja niso namenjena samo druženju. Veliko podjetij na njih uspešno gradi svojo prepoznavnost in prodajo. Na delavnici bomo zato govorili o izkoriščanju družbenih omrežij za učinkovito prodajo, o posebnostih posameznih družbenih omrežij, pravilih in trendih učinkovitega komuniciranja ter o napakah, ki se jim moramo izogniti. Ogledali si bomo tudi praktične rešitve za uporabo različnih družbenih omrežij za uspešno poslovanje podjetij. Delavnica bo praktično obarvana, rdeča nit delavnice pa bodo praktični primeri za konkretne pospeške v prodaji.
Sreda, 22 maj 2019 ob 13.00 – Kulturni dom Stična, Stična 27A, Ivančna Gorica. Kako do tja?
Iz vsebine delavnice
Ključna družbena omrežja
Posebnosti posameznega družbenega omrežja
Dobre prakse podjetij oz. blagovnih znamk
Uporaba hashtagov
Kako pripraviti učinkovite profile in strani za družbena omrežja
Primeri dobre prakse na Facebooku
Primeri dobre prakse na Instagramu
Primeri dobre prakse na LinkedInu
Kako pripraviti dobro objavo za družbena omrežja
Kakšne vsebine objavljati na posameznem družbenem omrežje
Primeri dobre prakse
Kakšna je dobra objava
Primeri dobre objave na Facebooku
Primeri dobre objave na Instagramu
Primeri dobre objave na LinkedInu
Kako pripraviti načrt vsebin
Darilo za udeležence
- Koledar za vsebinski načrt komunikacije s primeri vsebin
- Praktični priročnik za uporabo Linkedina
- Slovar 101 izraza v svetu socialnih medijev
Pozor - čisto konkretno in praktično - rešitve za vaše prave izzive
Zadnji del delavnice bomo namenili reševanjem vaših vsakodnevnih izzivov. Obvestite nas o svojem izzivu, prinesite ga s sabo in pomagali vam bomo z idejo, kako ga rešiti. Izmed vseh konkretnih in bolj kompleksnih izzivov bomo izbrali enega, ki ga bomo rešili na ločenem svetovalno-mentorskem srečanju ob koncu delavnice skupaj s predavateljico.
Koristni napotki
- Lokacija: Kulturno društvo Stična, PE Kulturni dom, Stična 27a, Ivančna Gorica, Kako do tja?
- Parkiranje: Parkirate lahko brezplačno na parkirišču Kulturnega doma.
- Trajanje: 13:00-17:30
- Fotografiranje: Dogodki Trženjska akademija se fotografirajo in snemajo. Morebitne vaše fotografije in posnetke bo organizator uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.
»Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.