Predavatelji in mentorji

Predavatelji 1

Primož Hvala

Predavatelj in mentor

Pri svetovalnem delu kombinira znanja/izkušnje s področji trženje, prodaja in HR. V zadnjem obdobju je poudarek na prodajnem managementu in prodajnih pristopih/tehnikah.

Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje prodajne učinkovitosti, implementacija prodajnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje in vodjem prodajnih ekip, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov, trening prodajalcev na terenu …

Na Cotrugli Business School predava Sales Management na klasičnem in executive MBA programih v Zagrebu, Beogradu in Sofiji. Na Ekonomski fakulteti je asistent pri predmetu Prodajni management.

V zadnjem letu je izvajal svetovanje in vodstvene/prodajne treninge pri naročnikih, kot so BMW, ABB, M Sora, Končar, Impol, KD Skladi, M Sora, Styer (Avstrija, Ukrajina), Telelink Sofia, Unistar PRO, Telekom Slovenija, UniCredit Romunia …

Je programski vodja vseh dosedanjih enajstih prodajnih konferenc Sales Summit, konferenc Prodaja in marketing na policah … Član Slovenske kadrovske zveze, Društva za marketing Slovenije in Zveze moderatorjev Slovenije. Je tudi predsednik programskega sveta 24. Slovenske marketinške konference 2019 in Marketing Summit v Beogradu in Sarajevu.

Predavatelji 2

Franc Fritz Murgelj

Komunikacijski strateg, predavatelj in mentor

Sam pravi, da se najraje loti najbolj bolečih, pekočih in srbečih poslovnih bolečin v podjetjih. Te pa so najpogosteje povezane s (slabo) prodajo oziroma (slabo) prepoznavnostjo izdelkov ali storitev, idej ali vizij pri “ta-pravih” kupcih, uporabnikih ali odločevalcih. Skoraj vse te bolečine imajo vzrok v neustreznem ali pomanjkljivem komuniciranju. Naj gre za področje odnosov z javnostmi ali pa za trženjsko komuniciranje, interno ali eksterno, analogno ali digitalno – vedno je mogoče tudi z omejenimi viri najti učinkovite rešitve za takšne komunikacijske rešitve, da uresničujejo poslovne (prodajne) cilje. Pomembno je vedeti, da je za učinkovitost potreben vložek v ustvarjalnosti vedno obratno-sorazmeren glede na razpoložljiva sredstva.

S skoraj 20-letnim ustvarjalnim komunikacijskim delom tako za največje svetovne korporacije, kot tudi za slovenska podjetja in institucije si je nabral bogate izkušnje pri promociji in prodaji. Pravi, da uspeh skoraj nikdar ni posledica samo srečnih naključij, zato si je treba za dobro načrtovanje in preigravanje različnih scenarijev kljub vedno (pre)kratkim rokom, treba vzeti dovolj časa, da so kasneje v procesu izvedbe “skrbi” slajše, ne grenkejše.

 

Predavatelji 3

Manca Korelc

Digitalni marketing

V 11 letih delovanja v svetu digitalnega marketinga ga je spoznavala na strani agencije in oglaševalcev, danes pomaga podjetjem zapisati in doseči cilje komunikacije na LinkedInu, Facebooku in Instagramu. V zadnjih 4 letih je izvedla več kot 130 predavanj in delavnic in napisala več kot sto člankov o digitalnem marketingu in družbenih omrežjih.

Je predavateljica na Londonski šoli za PR, Marketing Magazinu, Netfork Akademiji ter Inštitutu in akademiji za multimedije ter članica Združenja Manager, Društva za marketing Slovenije in Društva turističnih novinarjev Slovenije.

Delavnice za LinkedIn je med drugimi izpeljala za Business Class, Business Intelligence Center, Competo, Časnik Finance, Intra Lighting, Kompetenca, Marketing Magazin, Mediade, Netfork akademija, Telekom, Uradni list RS, Združenje Manager, Optiweb … 

Sodelovala je s podjetji, organizacijami in šolami, kot so Brand Business School, Gea College, Gospodarsko razstavišče, Housing, Javni zavod Cene Štupar, Livar, Londonska šola za PR, OOZ Bežigrad, Primorski tehnološki park, STO, Slovensko združenje za kakovost in odličnost, Spletna postaja d. o. o., Srednja medijska in grafična šola, TIC Velenje, Zavod Uspešen podjetnik, ZAVAS …

Predavatelji 4

Edvard Kadič

Zavod za napredne študije 

Ustanovitelj Zavoda za napredne študije Delta ter Delta Akademije že 10 let izobražuje trenerje (coache) za nadaljnje delo z ljudmi. Je avtor več knjig na področju komunikacije. Med drugim tudi uspešnic Govorica telesa in osebna karizma ter Samozavest je seksi!.

Med njegove stranke se uvrščajo gospodarstveniki, politiki, bančniki, novinarji, prodajniki … z namenom, da povečajo svoj profesionalni vpliv tako, da izboljšajo svoje znanje in zavedanje o samozavesti, javnem nastopanju in delu z ljudmi.

       »Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«

Predavatelji 5

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This