Vedež ni revež

Vsako znanje prej ali slej pride prav. Tudi zato smo za vas pripravili zakladnico znanj, ki vam bodo na poslovni poti prišli še kako prav. 

Cenovna pogajanja in ego

V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je razsežnost vaše komunikacije z drugo stranjo, manj vzvodov za učinkovito pogajanje o ceni imate. E-pošta je vsekakor...

Kako skleniti posel?

Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla. Najhitrejša pot do katere koli odločitve je tista, ki je najbolj neposredna. Prodajalci pogosto pozabijo, kako biti...

Video je vaš zaveznik

Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa takšnih, ki so znani kot veliki kritiki, ki si ne želijo slišati še ene suhoparne predstavitve. Kaj storiti? Pomagajte si z...

Moč besede »zato«

Moč besede »zato« Nekaterim besedam strokovnjaki pripisujejo magične lastnosti. Na področju prodaje je takšna vsekakor beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker«. Beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker« aktivira možgane poslušalca, v njih se sproži alarm v...

Ustvarite odlično delovno okolje – splača se

Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je ustvarjanje odličnega delovnega okolja. Ni poceni, se pa vsekakor splača. Marsikatero podjetje sploh ne spremlja stroškov,...

Stik s strankami je pomemben

Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in kaj stranki obisk podjetja pomeni. Strokovnjaki priporočajo obisk strank v podjetju. Sploh velikih strank in odjemalcev....

Kako motivirati prodajalce?

Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in nagrade ter bonuse. A gre tudi drugače. Za motivacijo lahko poskrbi že skupinsko tekmovanje. V enem izmed klicnih centrov...

Kdo so prodajni specialci?

V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota za posebne naloge. So najbolj izurjeni in izkušeni vojaki. Njihova analogija v prodajnem svetu pa so prodajni...

Postavite realne prodajne cilje

Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne pomagajo nikomer, ne prodajnikom, ne podjetju. Zaposleni potrebujejo dosegljive cilje. Tako ostanejo motivirani, saj pred...

Prodaja smo ljudje

V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo, zato velja investirati v dobro prodajno ekipo. Če ste šele začeli graditi svojo prodajno ekipo, pričakujte veliko osipa...

(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi

Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in podjetniki pogosto zanemarijo vpliv človeške psihe. Praksa kaže, da podcenjene izdelke ljudje manj uporabljajo. Zakaj?...

Prizadevajte si pisati boljša besedila

Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov. Seveda pa se morate najprej naučiti, kako dobro pisati. Če ste komunikativni, se vam bo odprlo veliko vrat, ne glede na...

S komentarji do strank

Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti stranke? S komentarji! Mar stranke ne vedo za vas in vašo ponudbo. Izpostavite se kot strokovnjak in vrhunski ponudnik na...

Je vaša vsebina res kakovostna?

Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo tudi prodajne številke. Kakovost besedil, spletnih predstavitev in objav na družbenih omrežjih lahko spremljate na dva...

Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?

Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri jih ignorirajo, drugi blokirajo. A težava je v tem, da veliko platform, kot so spletne strani in revije, potrebuje oglase...

Kako v marketingu uporabljati metafore?

Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško orodje, saj imajo izjemen potencial. A ne vse. Metafore so del figurativnega jezika. Gre za navadne ali celo dolgočasne...

Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?

Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako nikakor ne sme manjkati. Podstran »O nas« ali »O meni« je torej pomembna. Zelo pomembna. In to ne glede na to, ali ste...

Kako proda(ja)ti milenijcem?

Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih lastnosti in interesov. Kako jim torej prodajati in prodati? Letnica rojstva milenijcev ni zakoreninjena, načeloma pa velja,...

Je samopromocija res nekaj slabega?

Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra stvar, vsaj tako pravijo. Vendar ko začenjate z novim poslom, morate ponižnost dati na stran in poskrbeti za nekaj...

3 napake, ki jih delate pri samopromociji

Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam. Vpletanje družinskih članov in prijateljev To je ena izmed najpogostejših pasti, v katero se ulovijo lastniki malih podjetij....

 »Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«

Vedež ni revež 1

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This