Ciljajte na čustven odziv

Ciljajte na čustven odziv

Menite, da spletna prodaja in čustven odziv ne gresta skupaj? Pozorno preberite naslednje stavke. Če želite izdelke učinkovito prodajati prek spleta, morate pri kupcih pridobiti čustven odziv. To lahko storite tako, da v spletno trgovino dodate elemente, s katerimi...
Gradite močne odnose s strankami

Gradite močne odnose s strankami

Strokovnjaki poudarjajo gradnjo odnosa s strankami. Kako to doseči? Za začetek lahko stranke obravnavate kot svoje najboljše prijatelje. To ne nazadnje lahko tudi postanejo. Menite, da si vse stranke ne zaslužijo enake obravnave? Napaka. Tudi s strankami, ki so...
Pišite bloge, tudi za druge

Pišite bloge, tudi za druge

Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo. Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V...
Prodajni namig: vodič za obdarovanje

Prodajni namig: vodič za obdarovanje

Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji. Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej...
Preizkusi izdelkov so nuja

Preizkusi izdelkov so nuja

Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup. Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da: 84 % ljudi...
Kako do sledilcev na omrežju Twitter?

Kako do sledilcev na omrežju Twitter?

Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi. Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj...
Prodajni nasvet: začnite v tržni niši

Prodajni nasvet: začnite v tržni niši

Vedno je zabavno sanjati o lastništvu spletne trgovine, kot sta Amazon ali Mimovrste. Toda ne tecite, preden ste shodili. Velike možnosti za uspeh se namreč porajajo v tržnih nišah. Če ste ravnokrat splavili svoje podjetje in blagovno znamko, poskrbite, da bo ta...
Izdelajte si knjižico objav

Izdelajte si knjižico objav

Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih. Kadarkoli ustvarite neko vsebino...
Share This