Vedež ni revež

Vsako znanje prej ali slej pride prav. Tudi zato smo za vas pripravili zakladnico znanj, veščin, mini receptov za uspešnejše trženje. Izkoristite jih in prodajajte bolj uspešno.

Gradite močne odnose s strankami

Gradite močne odnose s strankami

Strokovnjaki poudarjajo gradnjo odnosa s strankami. Kako to doseči? Za začetek lahko stranke obravnavate kot svoje najboljše prijatelje. To ne nazadnje lahko tudi postanejo. Menite, da si vse stranke ne zaslužijo enake obravnave? Napaka. Tudi s strankami, ki so...

Pišite bloge, tudi za druge

Pišite bloge, tudi za druge

Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo. Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V...

Prodajni namig: vodič za obdarovanje

Prodajni namig: vodič za obdarovanje

Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji. Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej...

Preizkusi izdelkov so nuja

Preizkusi izdelkov so nuja

Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup. Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da: 84 % ljudi...

Kako do sledilcev na omrežju Twitter?

Kako do sledilcev na omrežju Twitter?

Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi. Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj...

Prodajni nasvet: začnite v tržni niši

Prodajni nasvet: začnite v tržni niši

Vedno je zabavno sanjati o lastništvu spletne trgovine, kot sta Amazon ali Mimovrste. Toda ne tecite, preden ste shodili. Velike možnosti za uspeh se namreč porajajo v tržnih nišah. Če ste ravnokrat splavili svoje podjetje in blagovno znamko, poskrbite, da bo ta...

Izdelajte si knjižico objav

Izdelajte si knjižico objav

Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih. Kadarkoli ustvarite neko vsebino...

6 zlatih pravil v trženju

6 zlatih pravil v trženju

Vas že slišim: kako ima lahko nekaj tako dovzetnega za spremembe, kot je trženje, dolgoletna, celo zlata pravila? Spremenjeni algoritmi se na družbenih medijih praktično pojavijo vsakih nekaj tednov. Google postaja vse bolj pameten, ustvarja večji pritisk na...

Moč besede »zato«

Moč besede »zato«

Moč besede »zato« Nekaterim besedam strokovnjaki pripisujejo magične lastnosti. Na področju prodaje je takšna vsekakor beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker«. Beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker« aktivira možgane poslušalca, v njih se sproži alarm v...

Mar že uporabljate Pinterest?

Mar že uporabljate Pinterest?

V svetu spletnih in družbenih medijev velja prepričanje, da je spletno mesto Pinterest, ki temelji na objavi lepih fotografij, najbolj primerno za gradnjo občinstva za podjetja, ki lahko prikažejo nekaj vizualnega: modo, hrano, šport. Toda stranka nam je pred kratkim...

Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami

Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami

Vizualna vsebina lahko deluje kot prehod na bolj dragocene vsebine. Ko načrtujete vizualno vsebino za objavo na družbenih platformah, razmislite, kako lahko video posnetki, fotografije in inforgrafike pripeljejo (dodaten) promet na vaše spletno mesto ali spletno...

Stara vsebina vam lahko močno pomaga

Stara vsebina vam lahko močno pomaga

Večina podjetij analizira učinkovitost svojih objav na družabnih omrežjih. Pri tem si lahko pomagate z namenskimi orodji, ki so vam v pomoč tudi pri pripravi objav in ne le analizi njihovega učinka. Eno takšnih orodij je program BuzzSumo, ki se »sprehodi« skozi...

Ko za vsebino skrbijo – kupci

Ko za vsebino skrbijo – kupci

Američani imajo posrečen izraz: uporabniško generirana vsebina. Gre za vsebino, ki jo ustvarjajo kupci oziroma stranke, podjetja pa s pridom uporabljajo za pospeševanje prodaje. Sčasoma, oziroma ko bo vaša spletna trgovina postala vse bolj priljubljena, bodo vaše...

Ko spletna stran postane motor za trženje

Ko spletna stran postane motor za trženje

Večina malih podjetij se ne zaveda, da njihovo spletno mesto lahko postane prodajni stroj, ki deluje v režimu 24/7. Vaše spletno mesto lahko pri zainteresiranih potencialnih strankah ustvari visokokakovostne poizvedbe, telefonske klice in prodajo – če ste ga seveda...

Kaj so podkasti?

Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko  večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja v podkaste, tisti bolj strogi pa v poddaje, nas je zanimalo, kako so te stvari uporabne v poslu. Podkasti so zvočne...

Nujnost ohranitve stika s stranko

Nujnost ohranitve stika s stranko

Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več let (če prodajate strešne kritine). Večina podjetij se znajde nekje vmes. Kljub temu je ključnega pomena, da se v mislih...

Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih

Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih

Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev. Prisotnost na njih je za podjetja in podjetnike že postala nuja. Pravite, da nimate niti časa niti volje, da bi se ukvarjali z...

 »Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«

Vedež ni revež 1

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This