Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da popraviti … Spoznajte SEO.

Optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO) je velik izziv tržnikov v podjetjih. Zavedajo se namreč, da mora spletna stran podjetja pristati na prvi strani rezultatov v spletnem iskalniku, saj sicer skorajda nima možnosti, da jo bodo uporabniki opazili. Namreč le desetina uporabnikov spletnih iskalnikov klikne na drugo stran z zadetki, naslednjim stranem pa se godi še precej slabše.

Brez »brezplačne promocije« iskalnikov pa našo spletno stran obiščejo le naključni obiskovalci.

Kaj je SEO?

SEO je angleška kratica za Search Engine Optimization. Takšno optimizacijo za iskalnike pa sestavlja več dejavnikov, ki vplivajo na uvrstitev strani v iskalnikih. Predvsem ključne besede. Za začetek moramo torej zbrati ključne besede, preko katerih želimo, da nas stranke odkrijejo. Izdelajte prednostni seznam iskalnih izrazov, ki se nanašajo na stranko in tržni segment. Preglejte svojo ponudbo in ključne besede konkurentov.

Nato izbrane ključne besede čim pogosteje in logično uporabljajte v besedilih na spletni strani.

Majhen, a pomemben trik. Če uporabniki pogosto napačno napišejo kako besedo, se zatipkajo, tudi to vključite v svoje spletne (pod)strani. Na vsako stran postavite strateške besede in stavke s tovrstno vsebino.

Redna optimizacija je nujna

A s tem še niste končali. Vsakih 30 do 45 dni spremljajte uvrstitev vašega spletnega mesta v iskalnikih in poskrbite, da bodo vaše ključne besede ostale učinkovite. Redno ustvarjajte vsebine, ki jih vključujejo in jih objavljajte na spletu.

Share This