Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da popraviti … Spoznajte SEO.
Optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO) je velik izziv tržnikov v podjetjih. Zavedajo se namreč, da mora spletna stran podjetja pristati na prvi strani rezultatov v spletnem iskalniku, saj sicer skorajda nima možnosti, da jo bodo uporabniki opazili. Namreč le desetina uporabnikov spletnih iskalnikov klikne na drugo stran z zadetki, naslednjim stranem pa se godi še precej slabše.
Brez »brezplačne promocije« iskalnikov pa našo spletno stran obiščejo le naključni obiskovalci.
Kaj je SEO?
SEO je angleška kratica za Search Engine Optimization. Takšno optimizacijo za iskalnike pa sestavlja več dejavnikov, ki vplivajo na uvrstitev strani v iskalnikih. Predvsem ključne besede. Za začetek moramo torej zbrati ključne besede, preko katerih želimo, da nas stranke odkrijejo. Izdelajte prednostni seznam iskalnih izrazov, ki se nanašajo na stranko in tržni segment. Preglejte svojo ponudbo in ključne besede konkurentov.
Nato izbrane ključne besede čim pogosteje in logično uporabljajte v besedilih na spletni strani.
Majhen, a pomemben trik. Če uporabniki pogosto napačno napišejo kako besedo, se zatipkajo, tudi to vključite v svoje spletne (pod)strani. Na vsako stran postavite strateške besede in stavke s tovrstno vsebino.
Redna optimizacija je nujna
A s tem še niste končali. Vsakih 30 do 45 dni spremljajte uvrstitev vašega spletnega mesta v iskalnikih in poskrbite, da bodo vaše ključne besede ostale učinkovite. Redno ustvarjajte vsebine, ki jih vključujejo in jih objavljajte na spletu.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.