Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev. Prisotnost na njih je za podjetja in podjetnike že postala nuja.

Pravite, da nimate niti časa niti volje, da bi se ukvarjali z družbenimi mediji in interakcijo s (potencialnimi) strankami preko njih. Razmislite še enkrat. V pomoč naj vam bodo naslednji statistični podatki:

  • 72 odstotkov odraslih uporabnikov interneta uporablja Facebook.
  • V zadnjih dveh letih se je poraba vsebine na Facebooku povečala za 57 odstotkov.
  • Instagram ima 500 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov.
  • LinkedIn ima 450 milijonov članov, pri čemer je aktivnih dobra četrtina.
  • 30 odstotkov milenijcev redno uporablja Snapchat.

Takšnih medijev in njihovega občinstva, ki je zelo aktivno, preprosto ne smete ignorirati. Priložnosti za trženje in prodajo s pomočjo družbenih medijev je namreč iz meseca v mesec več.

Share This