Eden največjih mitov v poslu je, da morate imeti veliko mrežo kontaktov, če želite uspeti. Pravzaprav za začetek potrebujete le 5 ali 10 (pravih) ljudi.

Realnost je taka, da velikost vašega omrežja ni tisto, kar je ključnega za poslovni uspeh. Šteje namreč vpliv ljudi v vaši mreži.

  • Če vaša mreža šteje 1000 ljudi, vendar tem manjka vpliva, bo njena tržna vrednost blizu nič.
  • Če ima vaša mreža samo 10 ljudi, vendar so ti zelo motivirani in imajo dejanski vpliv, bo to za vas imelo ogromno komercialno vrednost.

Nehajte zapravljati čas za izmenjavo vizitk na dogodkih, namenjenih mreženju. Ljudje, ki se udeležujejo teh dogodkov, so tam, da vam nekaj prodajo, ne pa kupijo od vas. Nihče od vplivnih ljudi se »prostovoljno« ne udeležuje dogodkov, namenjenih mreženju.

Strokovnjaki za mreženje so odkrili pravi način, kako se povezati s pravimi ljudmi, in sicer takole: namerno morate ciljati nanje.

Preverite svoje omrežje

Tu je naš predlog: sestavite seznam 30 najvplivnejših ljudi na vašem področju/trgu. Ta seznam lahko vključuje različne ljudi, npr. kakovostne potencialne stranke ali vplivne predstavnike; tudi ljudi, ki vas lahko priporočijo številnim kupcem. Nato sestavite načrt, ki vam bo omogočil, da pridobite njihovo pozornost. Ta usmerjen pristop zahteva čas, vendar so nagrade ogromne.

Ne verjamete? Pomislite, kako bi lahko izgledalo vaše podjetje, če bi to že storili. In se lotite dela.

Share This