Verjetno že veste, koliko časa in truda je potrebnega, da privabite obiskovalce na svojo spletno stran. Ko privabite ustrezne obiskovalce, je pomembno, da povečate potencial njihovega obiska tudi po tem, ko že zapustijo vaše spletno mesto. S ciljanimi oglasi.

Danes obstajajo odlične možnosti za ponovno ciljanje občinstva, saj lahko na spletu sledite obiskovalcem svoje spletne strani na druga spletna mesta in družabna omrežja. Če npr. ugotovite, da po vaši strani obiščejo še Twitter in Facebook, jih spodbudite k nadaljnjemu ukrepanju – s serviranjem ustreznega oglasa.

Oglejmo si primer: na Facebooku ciljate na obiskovalce svojega spletnega mesta, zato jim prikažite oglase, katerih vsebina poudari vsebine vaše strani. Vaš cilj je, da postanejo vaši oboževalci. Tak oglas vas trenutno stane okoli 15 centov na oboževalca. V zameno dobite ustreznega uporabnika in širite nabor občinstva in potencialnih kupcev.

Vaše potencialne stranke namreč ne vidijo vse vaše komunikacije, vendar lahko z dobrimi marketinškimi taktikami izboljšate svoje možnosti za prikaz pravih vsebin na družabnih omrežjih. Že res, da tovrstno ciljanje obiskovalcev ni zastonj, se pa v praksi lahko še kako splača.

Share This