Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup.

Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da:

  • 84 % ljudi spletnim preizkusom izdelkov zaupa prav toliko kot osebnemu priporočilu.
  • 90 % potrošnikov prebere manj kot 10 testov, preden oblikuje mnenje o podjetju.
  • 74 % potrošnikov pravi, da pozitivni preizkusi in ocene poskrbijo, da bolj zaupajo ponudniku/prodajalcu.

Ne bojte se testiranj izdelkov

Če želite povečati prodajo, se ne smete bati dati izdelka v preizkus. Pred tem se vendarle prepričajte, da izdelek deluje kot oglaševano, saj vam slaba ocena lahko pokvari prodajo. V kolikor kupci na spletu ne najdejo preizkusov vašega izdelka, mu tudi manj zaupajo.

V kolikor kupec izdelka opravi preizkus in svoje ugotovitve deli na družbenem mediju ali spletnem dnevniku, to (v kolikor so pozitivne, seveda) vsekakor delite tudi vi na svojem spletnem mestu in družbenih medijih.

Več pozitivnih ocen vaše trgovine in izdelkov bo poskrbelo za večjo verjetnost nakupa s strani obiskovalcev, ki se prvič srečajo z vami.

Share This