Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se ne ujamete v katero izmed pasti, na katere so pozorni tudi inšpektorji.
Kot verjetno že veste, pravila in pogoje nagradne igre določi prireditelj, pri čemer pa sodelovanja v njej ne sme pogojevati z nakupom. V želji, da bi pridobili čim več kontaktnih podatkov, velja nagradno igro organizirati na več kanalih, če za to obstajajo pogoji (finančni in tehnični). Vsaj v digitalnem svetu je to relativno enostavno, saj izdelava spletne (pod)strani, na katero se bodo stekali »kontakti« lahko rabi kot temelj za nagradno igro na družbenih omrežjih, SMS-igro itd. Več kot bo kanalov na voljo uporabnikom, večji odziv si lahko podjetje obeta.
Jasna pravila in pravočasna podelitev nagrad
Pravila nagradne igre naj bodo čim bolj jasna in po možnosti tudi enostavna (izognite se nepotrebni kompleksnosti). Preberite jih pozorno, saj pravil po objavi nagradne igre ne morete spreminjati (sicer ste lahko kaznovani). Tržni inšpektorji so zelo pozorni tudi na vrednost nagrad, ki ne sme biti nesorazmerna z vrednostjo izdelka ali storitve. Nagrade, katerih vrednost je večja od 42 evrov, so obdavčene, zato mora prireditelj nagradne igre od nagrajenca poleg osebnih podatkov pridobiti še davčno številko in naslov pristojnega davčnega urada. Ko smo že pri nagradah – te vsekakor podelite pravočasno (in jih izžrebajte ob prisotnosti komisije), o žrebanju ustvarite zapisnik in javno objavite nagrajence.
Ne organizirajte nagradne igre, če ji niste kos
Med slabimi praksami s področja nagradnih iger so vsekakor nagradne igre, kjer prireditelji niso kos nalogi. Najprej organizirajte kakšno manjšo nagradno igro, da pridobite izkušnje, šele nato se lotite nagradne igre, na katero se bo »prijavil ves internet«. S slabo prirejeno nagradno igro, v kateri dajete predvsem prazne obljube, boste izgubili zaupanje uporabnikov in tudi stranke, torej dosegli ravno nasprotni učinek od želenega.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.