Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev …
V t. i. generacijo Z sodijo rojeni med letoma 1995 in 2010, torej jo sestavljajo fantje in dekleta, stari med 9 in 24 let. Študijo WP Engine je ugotovila, da si 55 % predstavnikov generacije Z želi biti povezanih v splet vsaj 5 ur dnevno. Številni med njimi se začno tresti, če so brez stika s spletom več kot uro. (Za primerjavo: generacija Baby Boomers – torej rojeni med letoma 1946 in 1964 – lahko brez interneta preživi vsaj teden dni)
Razlike so tudi med generacijo Z in milenijci, ki so spremljali prihod digitalnih medijev, s katerimi generacija Z danes odrašča – in ne pozna ničesar drugega. Zato so tudi manj navdušeni nad izdelki in storitvami, ki jim niso znane.
Po podatkih WP Enginea generacija Z gravitira k edinstveni mešanici trendov, ki objemajo prihodnost in spoštujejo nekatere vidike preteklosti. Uspešno komuniciranje s to generacijo pa od trgovcev zahteva, da si zanje vzamete čas in jih skušate razumeti. Vse od zasnove spletne strani do marketinških kampanj mora ustrezati zahtevam in pričakovanjem generacije Z.
Kaj morate vedeti o prodaji predstavnikom generacije Z?
- Gre za globalno generacijo. Kupuje prek spleta in po vsem svetu. Torej tekmujete s prodajalci s celega sveta.
- Zrasli so v recesiji, zato znajo skrbeti za denar in vlagajo v lepšo prihodnost. Ne želijo si dolgov.
- So dobri potrošniki – ko trošijo, trošijo veliko.
- Svoje raziskave pred nakupnimi odločitvami opravijo na družbenih omrežjih. Če tam niste prisotni, vas bodo preprosto spregledali.
- Veliko dajo na mnenja drugih, predvsem prijateljev in družinskih članov.
Zanimajo jih …
Predstavnike generacije Z zanimajo vrednost, kakovost in realističnost. Če jim prodajate storitve, želijo takoj vedeti, kakšne bodo koristi od njih.
Čeprav so zrasli z zvezdniki in vplivneži, razumejo, da gre za napihnjene oblike. Raje preberejo priporočila povprečnega uporabnika.
Prav tako jih zanima, ali ima podjetje čut do družbe in okolja. Izpostavite tovrstna prizadevanja.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.