Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih morate v poslu upoštevati tudi vi.
Priporočila zadovoljnih strank imajo izjemno moč. Nekateri trženjski strokovnjaki celo prisegajo nanje in pravijo, da so priporočila pravzaprav najmočnejše in najučinkovitejše marketinško orodje. Zakaj delujejo? V prvi vrsti zato, ker so avtentična, torej pristna (o problematiki lažnih novic in priporočil pa kdaj drugič). Ljudje zaupamo ljudem, ki jih poznamo. Če nam takšna oseba da priporočilo, je to navadno zelo iskreno. Pa naj bo to na spletu, radiju, televiziji, časopisu … V bistvu imajo izjave strank celo večjo moč, če gledalec ali bralec opazi, da niso umetno/dodatno obdelane, temveč kar se da pristne. Priporočila povprečnih ljudi za povprečne ljudi so zelo dober recept za povečevanje prodaje – včasih še precej boljši kot pa pomoč vplivnežev, za katere ljudje vedo, da posamezen izdelek ali storitev hvalijo predvsem zato, ker so dobili plačilo.
Vrednost priporočila
Dobro priporočilo bo imelo v očeh prejemnika vrednost, če mu bo pojasnilo, zakaj je nekaj dobro ali boljše od drugega. Zato pri pripravi priporočil za svoje izdelke in storitve poleg avtentičnosti težite tudi k jasnosti. Ko vam nekdo da odgovor na vprašanje, glede izdelka ali storitve, ga seveda vprašajte, kaj ga je zanj/o navdušilo, kaj je z njim/njo pridobil. Vrednost se izrazi skozi korist stranke ali uporabnika.
Ustvarjanje občutka nuje
Navdušenje se da s priporočili še dodatno stopnjevati. Tudi do točke, ko si bralec ali gledalec izreče stavek »To preprosto moram imeti.«. Takrat je vaš, dobili ste novo stranko. Navdušenje nad izdelkom ali storitvijo lahko že na osnovi priporočila (ali več njih) postane nalezljivo. Mar vaše izdelke/storitve že spremljajo priporočila?
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.