Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav je bila ta na slepih testiranjih boljša.
Pred skoraj 40 leti so se v podjetju Coca Cola odločili, da bodo spremenili okus svoje najbolje prodajane pijače, ki nosi tudi ime podjetja. A »nova Coca Cola« je doživela tržni neuspeh kljub temu, da je podjetje na slepih preizkusih dokazalo, da jo večina kupcev označi za bolj okusno od stare različice. Pa to preprosto ni bilo dovolj. Podjetje je celo vsak dan prejelo več deset tisoč klicev in pisem ljudi, ki so želeli ohraniti staro pijačo, torej tisto, ki so jo pili že leta oziroma desetletja.
Novosti so dvorezen meč
Coca Cola se je na zelo grob način naučila lekcije, ki bi jo moral poznati vsak tržnik oziroma prodajalec. Ljudje smo zelo občutljivi na spremembe, posebej če so te večje po obsegu oziroma posledicah. Podobno je s tehničnimi in drugimi novostmi, pri katerih podjetje prevzema določeno mero tveganja. Včasih sta možnosti le dve – potencialni kupec se novosti razveseli in zaradi nje tudi kupi nov izdelek, lahko pa ga novost (ali več njih) zmede in odvrne od nakupa.
Česa ne smete (nikoli) spreminjati
V prodaji ali trženju tako nikoli ne smete spremeniti tistih ključnih značilnosti, zaradi katerih sploh imate kupce oziroma te vplivajo na njihovo zvestobo oziroma stvari, zaradi katerih ste (najbolj) prepoznavni.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.