Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi nakup, (žal) pomembnejša.

Ne verjamete. Ste se kdaj vprašali, kaj je odločilnega pomena pri izbiri steklenice vina? Etiketa. Kaj pa pri nakupu novega vozila? Za večino oblika. Odločitev za nakup časopisa ali knjižnega dela ljudje sprejmemo po ogledu naslovnice. Takih primerov je praktično neskončno.

Še več, isto velja na področju interakcije med ljudmi. Kdaj se boste s promotorjem ali promotorko v trgovini ali na tržnici (oziroma drugim neznancem ali neznanko) spustili v prijazen pogovor? Verjetno takrat, če bo privlačnega videza, sicer je možnost za tak klepet skoraj minimalna. Tako smo pač ljudje »nastavljeni«.

Kakovost vsaj ob prvem stiku z izdelkom ni toliko pomembna, saj kupci težko takoj sodimo o njej. Dokazuje se namreč skozi čas. Je seveda zelo pomembna, če naj se kupec k nam vrne. Hitro pokvarljivih ali problematičnih izdelkov nihče ne mara.

Poskrbite za privlačno zunanjo podobo in embalažo

Dejstvo je, da nihče izmed nas prav podrobno ne ve, kaj kupuje, dokler nekega izdelka dejansko ne kupi. Odločitev za nakup pa v prvi vrsti sproži privlačen videz oziroma embalaža. Prvi vtis šteje dvojno. Kupec ne ve, kaj bo dobil v roke in kako bo izdelek deloval, dokler ga dejansko ne uporabi. Mora zaupati navedbam na embalaži, ta mora nanj narediti vtis. Embalaža torej odloča o nakupu, kakovost izdelka pa o morebitnem ponovnem nakupu.

Najbolje je seveda imeti kakovosten izdelek v privlačni embalaži.

Share This