Ciljajte obiskovalce spletnega mesta z oglasi na družbenih omrežjih
Verjetno že veste, koliko časa in truda je potrebnega, da privabite obiskovalce na svojo spletno stran. Ko privabite ustrezne obiskovalce, je pomembno, da povečate potencial njihovega obiska tudi po tem, ko že zapustijo vaše spletno mesto. S ciljanimi oglasi.
Danes obstajajo odlične možnosti za ponovno ciljanje občinstva, saj lahko na spletu sledite obiskovalcem svoje spletne strani na druga spletna mesta in družabna omrežja. Če npr. ugotovite, da po vaši strani obiščejo še Twitter in Facebook, jih spodbudite k nadaljnjemu ukrepanju – s serviranjem ustreznega oglasa.
Oglejmo si primer: na Facebooku ciljate na obiskovalce svojega spletnega mesta, zato jim prikažite oglase, katerih vsebina poudari vsebine vaše strani. Vaš cilj je, da postanejo vaši oboževalci. Tak oglas vas trenutno stane okoli 15 centov na oboževalca. V zameno dobite ustreznega uporabnika in širite nabor občinstva in potencialnih kupcev.
Vaše potencialne stranke namreč ne vidijo vse vaše komunikacije, vendar lahko z dobrimi marketinškimi taktikami izboljšate svoje možnosti za prikaz pravih vsebin na družabnih omrežjih. Že res, da tovrstno ciljanje obiskovalcev ni zastonj, se pa v praksi lahko še kako splača.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.