Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski.

Kdor je imel opravka z Japonci, ve, kako delijo vizitke in brošure. Primejo jih z obema rokama (ob robovih) in izročijo s priklonom. To ni le kulturni šok, je vrhunsko sporočilo. Ponosni so na svoj izdelek in dosežek. Kakšno brošuro bi morali torej pripraviti vi ali vaše podjetje, da bi jo predali s takšnim zanosom?

Čemu papirne predstavitve?

Drži, o podjetju in njegovi dejavnosti danes vsi lahko ogromno preberemo na spletu. Čemu bi se torej sploh trudili s pripravo predstavitve na papirju, brošure? Zato, ker takrat, ko opravljamo osebni stik in si s prejemnikom pogledamo v oči, splet bore malo šteje, tisto, kar mu izročamo, pa bistveno več.

Z brošuro namreč gradimo zaupanje in prejemniku dajemo vedeti, da nam je mar za kakovost.

Ni vsaka brošura brošura

Kot rečeno, mora brošura izražati kakovost. Zato veliko časa namenimo zbiranju in pripravi vsebin, ki bodo šle nanjo. Tudi natisnjena naj bo na debelejši papir, da bo že na otip delovala kakovostno.

Naslovnica naj bo privlačna – slika naše poslovne stavbe tja ne sodi.

Prva stran odloča o tem, ali bo kdo sploh še obrnil list (ali več njih) in si ogledal druge vsebine. Pri tem moramo nagovoriti bralca in to ne na način, kdo smo in kaj znamo oziroma počnemo, temveč, kaj strankam omogočamo, dajemo, katere izzive jim pomagamo rešiti. Lahko jim zaupamo svoje poslanstvo – zakaj to podjetje sploh obstaja. Pojasnimo jim, zakaj nam stranke zaupajo.

Pri vsebinah ne opisujmo tehničnih lastnosti izdelkov, temveč koristi njihove uporabe – ali še bolje: če premoremo izjave in opise drugih strank, ki so pohvalile naše izdelke, storitve ali rešitve.

Če bi radi izstopali, si lahko omislimo drugačno obliko brošure (takšno, ki ni pokončni A4).

Share This