Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom? Včasih je to recept za uspeh!

Morda se zdi čudno, da bi iskali partnerstva v panogi, v kateri deluje tudi vaše podjetje, a vendar obstajajo prednosti združevanja moči s podjetji ali blagovnimi znamkami, sploh če so ta/e povezane s tržnimi nišami. Skupaj z drugim podjetjem namreč lahko pripravite boljšo ponudbo, tako, ki bo pisana na kožo stranki in jo osvojite.

Dolgoročna partnerstva so pogosto uspešna

Splošna prednost sodelovanja in partnerstva se kaže v tem, da pomagate svojim strankam na najboljši možni način pri reševanju njihovih težav, prav tako pa ima skupen nastop na voljo več sredstev za razvoj, tržni nastop itd.

Partnerstva običajno podjetjem pomagajo na dolgi rok. Samo poglejmo avtomobilsko industrijo, kjer si posamezne blagovne znamke med seboj delijo sestavne dele. Ti so na ta račun cenejši za nabavo in izdelavo (večje količine), hkrati pa proizvajalcem omogočajo, da se osredotočijo na izdelavo tistih delov, ki jih resnično obvladajo.

Medtem ko morda sami nimate na voljo vseh orodij ali storitev, ki jih potrebujete, jih morebiti premore potencialni partner, ta pa si želi česa, kar imate vi. To je osnova za sodelovanje. Pa tudi pospešeno inoviranje.

Share This