Gradite močne odnose s strankami
Strokovnjaki poudarjajo gradnjo odnosa s strankami. Kako to doseči? Za začetek lahko stranke obravnavate kot svoje najboljše prijatelje. To ne nazadnje lahko tudi postanejo.
Menite, da si vse stranke ne zaslužijo enake obravnave? Napaka. Tudi s strankami, ki so nezadovoljne, velja ravnati enako dobro, kot s tistimi, s katerimi že ravnate, kot da so vaši najboljši prijatelji.
Ko so stranke nezadovoljne, se morate resnično potruditi za rešitev težave in polepšati njihov dan. Predstavljajte si sebe v njihovi vlogi – navdušujete se nad novim izdelkom, a ob prejemu ugotovite, da je njegova kakovost slaba ali pa manjša, kot ste pričakovali. Še huje – služba za reklamacije ni pravilno rešila težave stranke. Tudi vi bi se verjetno počutili frustrirane in razočarane. Tako se počuti vaša nesrečna stranka. Ponudite ji vračilo denarja, majhno brezplačno darilo in storite vse, kar je potrebno, da jo ponovno razveselite. Ena slaba izkušnja še ne bo nujno porušila odnosa – še posebej, če ste se trudili, da bi to popravili. Lahko pa stranki pokaže, kaj ste pripravljeni storiti zanjo.
Vzpostavite stik
Zdaj pa spregovorimo o zadovoljnih kupcih. Se odzivate na zadovoljne stranke? Večina lastnikov trgovin se ne! Vendar bi se morali – tudi vi. Če stranka nenehno sodeluje z vami, zgradite odnos z njo. Zahvalite se strankam, ki vam dajo pozitivno oceno. Odgovarjajte na e-poštna sporočila, v katerih vam stranke povedo, da obožujejo vaš izdelek. Z izgradnjo odnosa do zadovoljnih strank jih začnete spreminjati v zveste stranke. Zveste stranke pa dokazano porabijo še več denarja v vaši trgovini, ali še bolje, medtem tudi postane tip kupca, ki »nevede« prodaja vaš izdelek za vas – preko priporočil prijateljem in znancem.
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.