»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih velja skrajno premišljeno.
Če želite biti uspešni na družbenih medijih, prenehajte delati brez načrta in uporabljati oznake # (ang. hashtag) kar po vzgibu. Tudi njihovo oblikovanje, postavljanje in objavljanje namreč zahteva premislek oziroma strategijo, saj si želite, da so pika na i oziroma tisto lepilo, ki povežete vse dele vaše marketinške kampanje.
Oznaka naj bo enostavna
Prvo pravilo oznak #: uporabite hashtag, ki ga je enostavno črkovati in si ga je enostavno zapomniti. Če se želite prepričati, da se morebiti vaš izbrani hashtag že ne uporablja za kaj drugega, to najprej preverite na vseh kanalih, vsekakor pa še preden ga uporabite za oglaševalsko akcijo. Sicer utegnete delati reklamo nekomu drugemu.
Ko ustvarite svojo oznako (hashtag), jo spretno vpletite v svoje trženjske aktivnosti na družbenih omrežjih. Oznaka # seveda zahteva tudi spremljanje – sledite temu, kaj se z njo dogaja in se pridružite pogovorom, ki jo vsebujejo! Sicer tvegate, da bo zamrla in šla v pozabo.
Poenostavljeno sledenje oznakam
Za sledenje posamezni oznaki # lahko uporabite spletni storitvi, kot sta Social Mention in Sprout Social. Storitev TwiPho pa uporabite za spretno iskanje slik v hashtagu. Z omenjenimi orodji boste prihranili ogromno časa in bolje sodelovali z občinstvom.
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.