Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri jih ignorirajo, drugi blokirajo. A težava je v tem, da veliko platform, kot so spletne strani in revije, potrebuje oglase za svoje preživetje (in delovanje).
Zato so se odločili, da bodo prilagodile prikazovanje oglasov. Ena izmed rešitev je t. i. nativno oglaševanje. Gre za način spletnega oglaševanja, kjer skuša oglaševalec pozornost pridobiti tako, da obiskovalcem nudi oglasne vsebine, ki so v skladu z uporabniško izkušnjo glede na spletno mesto, kjer oglašuje. Oglasni formati so tako po obliki kot funkciji skladni z uporabniško izkušnjo. Namen tovrstnega oglaševanja je, da je plačljivo oglaševanje videti manj vsiljivo, s čimer se poveča verjetnost klikov na oglase.
Nativni oglasi so vrsta plačane vsebine, pri kateri se oglasna izkušnja ujema z uporabniško izkušnjo drugih vsebin. Povedano z drugimi besedami, nativni oglasi izgledajo kot običajna vsebina, ki jo pričakujete na posamezni platformi. Tam so zaradi zaslužka.
Nativno oglasi v reviji izgledajo podobno kot drugi članki. Na spletnem mestu izgledajo kot drugi prispevki na spletni strani. Nekateri mediji jih sicer (pravilno in pohvalno) označujejo z oznakami, da gre za plačano vsebino – a so tudi te oznake vse manjše in jih lahko hitro spregledamo.
Nativno oglaševanje je še kako prisotno v filmih in na televiziji, saj nam ta kaže igralce, ki uporabljajo posamezne izdelke ali pa so ti v ozadju, a jasno vidni. Nekateri oglaševalci so še bolj neposredni. Skozi tv serije in oddaje kažejo, kako njihov izdelek deluje – ne gre le za komercialno oglaševanje, saj je to del »predstave« za gledalca.
Družbeni mediji in iskalniki pa dejansko ne ustvarjajo uredniške vsebine, vendar so na njih oglasi predstavljeni na enak način kot vsebina, ki je značilna za te platforme. Na Twitterju so videti kot objave na Twitterju. Na Facebooku so videti kot objave na Facebooku. V iskalnikih so videti kot rezultati iskanja.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.