Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev …
V t. i. generacijo Z sodijo rojeni med letoma 1995 in 2010, torej jo sestavljajo fantje in dekleta, stari med 9 in 24 let. Študijo WP Engine je ugotovila, da si 55 % predstavnikov generacije Z želi biti povezanih v splet vsaj 5 ur dnevno. Številni med njimi se začno tresti, če so brez stika s spletom več kot uro. (Za primerjavo: generacija Baby Boomers – torej rojeni med letoma 1946 in 1964 – lahko brez interneta preživi vsaj teden dni)
Razlike so tudi med generacijo Z in milenijci, ki so spremljali prihod digitalnih medijev, s katerimi generacija Z danes odrašča – in ne pozna ničesar drugega. Zato so tudi manj navdušeni nad izdelki in storitvami, ki jim niso znane.
Po podatkih WP Enginea generacija Z gravitira k edinstveni mešanici trendov, ki objemajo prihodnost in spoštujejo nekatere vidike preteklosti. Uspešno komuniciranje s to generacijo pa od trgovcev zahteva, da si zanje vzamete čas in jih skušate razumeti. Vse od zasnove spletne strani do marketinških kampanj mora ustrezati zahtevam in pričakovanjem generacije Z.
Kaj morate vedeti o prodaji predstavnikom generacije Z?
- Gre za globalno generacijo. Kupuje prek spleta in po vsem svetu. Torej tekmujete s prodajalci s celega sveta.
- Zrasli so v recesiji, zato znajo skrbeti za denar in vlagajo v lepšo prihodnost. Ne želijo si dolgov.
- So dobri potrošniki – ko trošijo, trošijo veliko.
- Svoje raziskave pred nakupnimi odločitvami opravijo na družbenih omrežjih. Če tam niste prisotni, vas bodo preprosto spregledali.
- Veliko dajo na mnenja drugih, predvsem prijateljev in družinskih članov.
Zanimajo jih …
Predstavnike generacije Z zanimajo vrednost, kakovost in realističnost. Če jim prodajate storitve, želijo takoj vedeti, kakšne bodo koristi od njih.
Čeprav so zrasli z zvezdniki in vplivneži, razumejo, da gre za napihnjene oblike. Raje preberejo priporočila povprečnega uporabnika.
Prav tako jih zanima, ali ima podjetje čut do družbe in okolja. Izpostavite tovrstna prizadevanja.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.