Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev …
V t. i. generacijo Z sodijo rojeni med letoma 1995 in 2010, torej jo sestavljajo fantje in dekleta, stari med 9 in 24 let. Študijo WP Engine je ugotovila, da si 55 % predstavnikov generacije Z želi biti povezanih v splet vsaj 5 ur dnevno. Številni med njimi se začno tresti, če so brez stika s spletom več kot uro. (Za primerjavo: generacija Baby Boomers – torej rojeni med letoma 1946 in 1964 – lahko brez interneta preživi vsaj teden dni)
Razlike so tudi med generacijo Z in milenijci, ki so spremljali prihod digitalnih medijev, s katerimi generacija Z danes odrašča – in ne pozna ničesar drugega. Zato so tudi manj navdušeni nad izdelki in storitvami, ki jim niso znane.
Po podatkih WP Enginea generacija Z gravitira k edinstveni mešanici trendov, ki objemajo prihodnost in spoštujejo nekatere vidike preteklosti. Uspešno komuniciranje s to generacijo pa od trgovcev zahteva, da si zanje vzamete čas in jih skušate razumeti. Vse od zasnove spletne strani do marketinških kampanj mora ustrezati zahtevam in pričakovanjem generacije Z.
Kaj morate vedeti o prodaji predstavnikom generacije Z?
- Gre za globalno generacijo. Kupuje prek spleta in po vsem svetu. Torej tekmujete s prodajalci s celega sveta.
- Zrasli so v recesiji, zato znajo skrbeti za denar in vlagajo v lepšo prihodnost. Ne želijo si dolgov.
- So dobri potrošniki – ko trošijo, trošijo veliko.
- Svoje raziskave pred nakupnimi odločitvami opravijo na družbenih omrežjih. Če tam niste prisotni, vas bodo preprosto spregledali.
- Veliko dajo na mnenja drugih, predvsem prijateljev in družinskih članov.
Zanimajo jih …
Predstavnike generacije Z zanimajo vrednost, kakovost in realističnost. Če jim prodajate storitve, želijo takoj vedeti, kakšne bodo koristi od njih.
Čeprav so zrasli z zvezdniki in vplivneži, razumejo, da gre za napihnjene oblike. Raje preberejo priporočila povprečnega uporabnika.
Prav tako jih zanima, ali ima podjetje čut do družbe in okolja. Izpostavite tovrstna prizadevanja.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.