Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?
Marketinški strokovnjaki podjetjem svetujejo uporabo priporočil, a »po pameti«. Z njimi vendarle ne gre pretiravati. Če boste strankam dva- ali trikrat na leto poslali priporočilo za svoje izdelke ali storitve, s tem ne bo nič narobe, v primeru pa da bi jih gnjavili vsak mesec ali celo teden, pa lahko dosežete nasproten učinek od želenega.
Posebne priložnosti za serviranje priporočil
Obstajajo pa tudi t. i. posebne priložnosti v interakciji med prodajalcem in stranko, ki jih velja izkoristiti za serviranje priporočil. Ena takšnih je pritožba s strani kupca. Ob morebitni pritožbi ali reklamaciji s strani stranke, to najprej uspešno rešite in se ji odkupite z drobnim darilcem. Teden po rešitvi težave pa preverite, če je stranka zadovoljna in ji predlagajte, naj svojo dobro izkušnjo deli naprej.
Druga priložnost, ki jo velja vsekakor izkoristiti za priporočila, je naslednji nakup. Če veste, da se je stranka vrnila po enak ali drug izdelek, jo vprašajte, kako je zadovoljna z njim, nato pa dodajte še, če ve za koga, ki bi ga tak izdelek zanimal in napeljite pogovor v smeri priporočil.
Tudi trenutek, ko nas stranka prosi za manjšo ali večjo uslugo velja izkoristiti za priporočila. V tem primeru se stranka celo počuti dolžna vrniti uslugo, ustno priporočilo pa je zelo enostavno poplačilo.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.