Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?«

In na to vprašanje morate imeti prepričljiv odgovor. Zato temeljito razmislite o tem, kaj vas dela posebne, boljše od konkurence. Še posebej pa – kaj vas dela edinstvene?

Najverjetneje to ni cena, saj je lahko le eden najcenejši, pa tudi sicer nizke ali celo dumpinške cene ne dovoljujejo zdravega razvoja podjetja. So to dobavni roki? Dvomim, logistična podjetja imajo za vse enake pogoje (in cenike), se mar lahko organizirate bolje od njih? So vaši izdelki boljše kakovosti od konkurenčnih? Kako to dokažete? Mar stranka sploh rabi in zahteva ter kupi boljšo kakovost?

Ne tudi to najverjetneje ni tisto, po čemer izstopate. Zato se iskreno izprašajte – v čem ste posebni?

Edinstvenost

Stranki povejte, da ste v nečem edini oziroma edinstveni in ji to tudi utemeljite. Svojo konkurenčno prednost opišite skozi koristi, ki jih ima stranka z vami ali vašim izdelkom. A pozor – pri tem nikoli ne kopirajte konkurence. Bodite izvirni. Pomaga, če znate rešiti kaj, česar drugi ne znajo. Mar posamezno področje poznate bolje od drugih in del znanja lahko učinkovito prenesete na stranko – bo v tem videla vašo edinstvenost?

Edinstvenost morate znati utemeljiti. In biti pri tem verodostojni. Laži stranke ne sprejemajo, to je eden najhitrejših načinov, kako jih odgnati.

Share This