Kdaj stranki postreči s priporočilom?

by 3 Apr 2019kupci, ponudba

Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?

Marketinški strokovnjaki podjetjem svetujejo uporabo priporočil, a »po pameti«. Z njimi vendarle ne gre pretiravati. Če boste strankam dva- ali trikrat na leto poslali priporočilo za svoje izdelke ali storitve, s tem ne bo nič narobe, v primeru pa da bi jih gnjavili vsak mesec ali celo teden, pa lahko dosežete nasproten učinek od želenega.

Posebne priložnosti za serviranje priporočil

Obstajajo pa tudi t. i. posebne priložnosti v interakciji med prodajalcem in stranko, ki jih velja izkoristiti za serviranje priporočil. Ena takšnih je pritožba s strani kupca. Ob morebitni pritožbi ali reklamaciji s strani stranke, to najprej uspešno rešite in se ji odkupite z drobnim darilcem. Teden po rešitvi težave pa preverite, če je stranka zadovoljna in ji predlagajte, naj svojo dobro izkušnjo deli naprej.

Druga priložnost, ki jo velja vsekakor izkoristiti za priporočila, je naslednji nakup. Če veste, da se je stranka vrnila po enak ali drug izdelek, jo vprašajte, kako je zadovoljna z njim, nato pa dodajte še, če ve za koga, ki bi ga tak izdelek zanimal in napeljite pogovor v smeri priporočil.

Tudi trenutek, ko nas stranka prosi za manjšo ali večjo uslugo velja izkoristiti za priporočila. V tem primeru se stranka celo počuti dolžna vrniti uslugo, ustno priporočilo pa je zelo enostavno poplačilo.

Kdaj stranki postreči s priporočilom? 2 Kdaj stranki postreči s priporočilom? 3 Kdaj stranki postreči s priporočilom? 4
Kdaj stranki postreči s priporočilom? 5
Kaj so podkasti?

Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko  večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This