Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce.
Specialci so v vojski enota za posebne naloge. So najbolj izurjeni in izkušeni vojaki. Njihova analogija v prodajnem svetu pa so prodajni specialci. Za podjetje je pomembno, da premore vsaj dva ali tri prodajne specialce, ki bodo (iz)urili oddelek prodaje in mu pomagali do boljših rezultatov.
Prodajni specialci so prodajalci, ki stalno sledijo trendom na trgu in spremljajo potrebe strank. Po potrebi nato prilagajajo prodajne nastope in jih testirajo v praksi. Če se zadeva obnese pri specialcih, jo velja postopoma razširiti na večji del zaposlenih v prodaji. Postopoma, ne takoj!
Za učinkovitost prodajnih specialcev je pomembno tudi to, da spremembe niso korenite, temveč postopne. Vsak prodajni pristop temeljito preizkusite. Videli boste, kaj deluje in kaj ne. Prav tako v ekipo specialcev ne velja kar takoj uvrstiti vseh najboljših prodajalcev, saj bi to lahko okrnilo ravnovesje v prodaji.
V ekipi specialcev naj bo tako ena »prodajna zvezda«, ki ji družbo delata še dva dobra in v prihodnost zazrta prodajalca.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.