Ko za vsebino skrbijo – kupci
Američani imajo posrečen izraz: uporabniško generirana vsebina. Gre za vsebino, ki jo ustvarjajo kupci oziroma stranke, podjetja pa s pridom uporabljajo za pospeševanje prodaje.
Sčasoma, oziroma ko bo vaša spletna trgovina postala vse bolj priljubljena, bodo vaše stranke začele deliti slike vaših izdelkov. Morebiti bodo o njih celo kaj zapisale. Vso to vsebino velja s pridom izkoristiti, in sicer tako, da dodate slike strank na svoje spletno mesto, jih delite prek kanalov na družbenih omrežjih, pri čemer seveda ne pozabite ustrezno označiti izdelkov na fotografijah in jim dodati povezav v vašo spletno trgovino.
Čemu? Ko bo nova stranka obiskala vaše spletno mesto, bo bolj vesela fotografije in ocene, ki jo je ustvaril uporabnik, saj bo lažje ocenila, kako izgleda prejeti izdelek. Dodatno varnost in mirnost pri nakupu ji bo sporočalo tudi dejstvo, da so drugi uporabniki že kupili pri vas in so z izdelkom zadovoljni – celo tako zadovoljni, da o njem delijo svoje slike. Drži, v najboljšem primeru vam kupci lahko naredijo celo takšno uslugo, da objavijo kar preizkus izdelka – brez, da bi zato morali plačati objavo v medijih.
Razdelek z mnenji strank
Nekatere spletne trgovine celo spodbujajo stranke k oddaji mnenj in ocen. Vedo namreč, kako pomembne so te za pridobivanje novih kupcev. V kolikor se stranke slikajo skupaj z izdelkom, jih pred deljenjem njihove fotografije na družbenem omrežju vsekakor vprašajte za privolitev v to dejanje, saj se lahko zaradi večje izpostavljenosti nato počutijo neprijetno. V kolikor vam kakšna stranka pripravi profesionalne fotografije izdelka ali predstavitev, se ji za to še posebej zahvalite.
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.