Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi nakup, (žal) pomembnejša.
Ne verjamete. Ste se kdaj vprašali, kaj je odločilnega pomena pri izbiri steklenice vina? Etiketa. Kaj pa pri nakupu novega vozila? Za večino oblika. Odločitev za nakup časopisa ali knjižnega dela ljudje sprejmemo po ogledu naslovnice. Takih primerov je praktično neskončno.
Še več, isto velja na področju interakcije med ljudmi. Kdaj se boste s promotorjem ali promotorko v trgovini ali na tržnici (oziroma drugim neznancem ali neznanko) spustili v prijazen pogovor? Verjetno takrat, če bo privlačnega videza, sicer je možnost za tak klepet skoraj minimalna. Tako smo pač ljudje »nastavljeni«.
Kakovost vsaj ob prvem stiku z izdelkom ni toliko pomembna, saj kupci težko takoj sodimo o njej. Dokazuje se namreč skozi čas. Je seveda zelo pomembna, če naj se kupec k nam vrne. Hitro pokvarljivih ali problematičnih izdelkov nihče ne mara.
Poskrbite za privlačno zunanjo podobo in embalažo
Dejstvo je, da nihče izmed nas prav podrobno ne ve, kaj kupuje, dokler nekega izdelka dejansko ne kupi. Odločitev za nakup pa v prvi vrsti sproži privlačen videz oziroma embalaža. Prvi vtis šteje dvojno. Kupec ne ve, kaj bo dobil v roke in kako bo izdelek deloval, dokler ga dejansko ne uporabi. Mora zaupati navedbam na embalaži, ta mora nanj narediti vtis. Embalaža torej odloča o nakupu, kakovost izdelka pa o morebitnem ponovnem nakupu.
Najbolje je seveda imeti kakovosten izdelek v privlačni embalaži.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.