Mar že uporabljate Pinterest?
V svetu spletnih in družbenih medijev velja prepričanje, da je spletno mesto Pinterest, ki temelji na objavi lepih fotografij, najbolj primerno za gradnjo občinstva za podjetja, ki lahko prikažejo nekaj vizualnega: modo, hrano, šport. Toda stranka nam je pred kratkim dokazala tudi nasprotno.
Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo programske opreme in nudenjem le-te kot storitve (SaaS), ima že sicer zelo ozko opredeljeno občinstvo. Poslovne programske opreme pač ne kupujejo posamezniki, temveč podjetja. Toda podjetje se je kljub temu odločilo, da bo svoje vsebine, te temeljijo predvsem na objavi v spletnem dnevniku podjetja, začinilo še z grafičnimi vsebinami na družbenem mediju Pinterest.
V nekaterih primerih so bile slike iz objav v blogih izvirne – uporabili so lastne infografike ali pa zaslonske slike svojega izdelka, pa tudi kakšno sliko iz prezentacije strankam. Te so dopolnile še slike iz plačljive storitve Shutterstock.
Povezovanje zgodb in slik
S premišljeno taktiko so vsebine in fotografije povezali s svojimi kupci. Pri tem so izdelali pet različnih “person” – ukrojenih po vrsti strank, ki jih nagovarjajo. Vsaka objava je imela privlačno sliko, ki je ciljala na zelo ozko občinstvo.
Že po enem mesecu je sledil pravcati statistični šok. Izmed vseh spletnih virov in platform je spletni dnevnik podjetja obiskalo največ ljudi, ki so kliknili na povezavo na Pinterestu. Čeprav gre za, kot to pravimo marketingaši, povsem nevizualno blagovno znamko, je Pinterest postal njen glavni vir priporočil. In to ostal tudi v prihodnjih mesecih.
Cilj podjetja je namreč bil spodbuditi ljudi k brezplačnemu preizkusu njihove programske opreme. Zanj se je odločilo več deset ljudi, kar tudi pomeni več deset potencialnih podjetij med naročniki.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.