Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih morate v poslu upoštevati tudi vi.
Priporočila zadovoljnih strank imajo izjemno moč. Nekateri trženjski strokovnjaki celo prisegajo nanje in pravijo, da so priporočila pravzaprav najmočnejše in najučinkovitejše marketinško orodje. Zakaj delujejo? V prvi vrsti zato, ker so avtentična, torej pristna (o problematiki lažnih novic in priporočil pa kdaj drugič). Ljudje zaupamo ljudem, ki jih poznamo. Če nam takšna oseba da priporočilo, je to navadno zelo iskreno. Pa naj bo to na spletu, radiju, televiziji, časopisu … V bistvu imajo izjave strank celo večjo moč, če gledalec ali bralec opazi, da niso umetno/dodatno obdelane, temveč kar se da pristne. Priporočila povprečnih ljudi za povprečne ljudi so zelo dober recept za povečevanje prodaje – včasih še precej boljši kot pa pomoč vplivnežev, za katere ljudje vedo, da posamezen izdelek ali storitev hvalijo predvsem zato, ker so dobili plačilo.
Vrednost priporočila
Dobro priporočilo bo imelo v očeh prejemnika vrednost, če mu bo pojasnilo, zakaj je nekaj dobro ali boljše od drugega. Zato pri pripravi priporočil za svoje izdelke in storitve poleg avtentičnosti težite tudi k jasnosti. Ko vam nekdo da odgovor na vprašanje, glede izdelka ali storitve, ga seveda vprašajte, kaj ga je zanj/o navdušilo, kaj je z njim/njo pridobil. Vrednost se izrazi skozi korist stranke ali uporabnika.
Ustvarjanje občutka nuje
Navdušenje se da s priporočili še dodatno stopnjevati. Tudi do točke, ko si bralec ali gledalec izreče stavek »To preprosto moram imeti.«. Takrat je vaš, dobili ste novo stranko. Navdušenje nad izdelkom ali storitvijo lahko že na osnovi priporočila (ali več njih) postane nalezljivo. Mar vaše izdelke/storitve že spremljajo priporočila?
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.