Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne prodaje.

Strategija treh krogov velja za enostavno in učinkovito. Predvideva namreč modeliranje obstoječe tržne situacije in identificiranje prodajnih priložnosti podjetja. Narišite tri kroge. V prvega vpišite potrebe in želje kupcev, v drugega ključne prednosti vašega podjetja in v tretjega dobre lastnosti konkurence. Na ta način boste dobili dober pregled nad potrebami in pričakovanji kupcev ter jasneje opredelili svoje primerjalne prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco.

Trgovsko podjetje je na ta način ugotovilo, da veliko kupcev pride v trgovino in jo tudi hitro zapusti. Razloge za to gre iskat v dobri kakovosti izdelkov, ki jih trgovina prodaja, in njeni za stranke priročni lokaciji. Analiza slabosti v primerjavi s konkurenco pa je razkrila manjše količine zalog, slab proces vračila izdelkov in višje cene. V nadaljevanju se je trgovina posvetila odpravi slabosti in krepitvi svojih prednosti pred konkurenco.

Pri implementaciji strategije treh krogov velja biti zelo konkreten in iskren. Vsaka postavka mora biti utemeljena, argumentirana in dokazljiva. V osrednjem krogu je namreč kupec, zato velja pri prilagoditvi strategije upoštevati njegove potrebe in jim prilagoditi ponudbo. Vprašajte se, zakaj bi nekdo kupil prav vaš izdelek ali storitev in zakaj bi ga/jo kupil pri vas.

Share This