Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih morate v poslu upoštevati tudi vi.
Priporočila zadovoljnih strank imajo izjemno moč. Nekateri trženjski strokovnjaki celo prisegajo nanje in pravijo, da so priporočila pravzaprav najmočnejše in najučinkovitejše marketinško orodje. Zakaj delujejo? V prvi vrsti zato, ker so avtentična, torej pristna (o problematiki lažnih novic in priporočil pa kdaj drugič). Ljudje zaupamo ljudem, ki jih poznamo. Če nam takšna oseba da priporočilo, je to navadno zelo iskreno. Pa naj bo to na spletu, radiju, televiziji, časopisu … V bistvu imajo izjave strank celo večjo moč, če gledalec ali bralec opazi, da niso umetno/dodatno obdelane, temveč kar se da pristne. Priporočila povprečnih ljudi za povprečne ljudi so zelo dober recept za povečevanje prodaje – včasih še precej boljši kot pa pomoč vplivnežev, za katere ljudje vedo, da posamezen izdelek ali storitev hvalijo predvsem zato, ker so dobili plačilo.
Vrednost priporočila
Dobro priporočilo bo imelo v očeh prejemnika vrednost, če mu bo pojasnilo, zakaj je nekaj dobro ali boljše od drugega. Zato pri pripravi priporočil za svoje izdelke in storitve poleg avtentičnosti težite tudi k jasnosti. Ko vam nekdo da odgovor na vprašanje, glede izdelka ali storitve, ga seveda vprašajte, kaj ga je zanj/o navdušilo, kaj je z njim/njo pridobil. Vrednost se izrazi skozi korist stranke ali uporabnika.
Ustvarjanje občutka nuje
Navdušenje se da s priporočili še dodatno stopnjevati. Tudi do točke, ko si bralec ali gledalec izreče stavek »To preprosto moram imeti.«. Takrat je vaš, dobili ste novo stranko. Navdušenje nad izdelkom ali storitvijo lahko že na osnovi priporočila (ali več njih) postane nalezljivo. Mar vaše izdelke/storitve že spremljajo priporočila?
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.