Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko, se pa vsekakor da.
Zgodb o izstopanju iz povprečja ni malo, so pa res redke v naših poslovnih logih. To je hkrati dobro in slabo. Dobro je zato, ker bodo tisti bolj inovativni, iznajdljivi ali drzni, lažje uresničili svoje cilje, slabo pa zato, ker bodo kupci odhajali drugam, tudi v tujino, saj danes večino izdelkov lahko preprosto naklikajo prek spleta.
Trženjski strokovnjaki podjetjem svetujejo, naj temeljito preučijo svojo prodajo in poslovne modele. Zelo dober recept za izstopanje in ločevanje od konkurence je v tem, da stranki daš več kot ta pričakuje. Pri tem velja zasledovati dobro voljo in stranki dati nekaj, kar vam sicer ni treba (npr. v okviru storitve), a vas hkrati nič ne stane ali pa predstavlja le majhen strošek.
Ljudje si zapomnijo uporabniško izkušnjo
V očeh kupca praktično vedno zasije zadovoljstvo, če dobi nekaj, česar ni pričakoval. Posebej, če gre za dodatek, ki sicer ni brezplačen, ali pa nekaj, kar znatno izboljša njegovo uporabniško izkušnjo.
Na Slovenski marketinški konferenci je pred leti predavatelj Geoff Ramm nazorno opisal praktično izstopanje iz povprečja na področju, ki ga ljudje jemljejo za samoumevnega. Svojega sina je prvič peljal na vožnjo z vlakom. Na železniški postaji je prodajalka opazila, da gre za malčka in gospodu omenila, da je vožnja za otroke do petega leta brezplačna. Še več, povprašala ga je po starosti in imenu, nato pa vzela posebno kartico in nanjo napisala »Elliotova magična vozovnica«. Takšna drobna pozornost je zaznamovala tako očeta kot otroka. Lahko ste prepričani, da se bosta še vozila z vlakom …
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.