Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami
Vizualna vsebina lahko deluje kot prehod na bolj dragocene vsebine.
Ko načrtujete vizualno vsebino za objavo na družbenih platformah, razmislite, kako lahko video posnetki, fotografije in inforgrafike pripeljejo (dodaten) promet na vaše spletno mesto ali spletno trgovino z izdelki in/ali storitvami.
YouTube in povezave v video posnetkih
Sodobni uporabniki spleta imajo najraje video posnetke, saj je njihov ogled vendarle lažji od branja dolgih člankov ali spletnih dnevnikov (blogov). Zato v svoje video posnetke vstavite ustrezne opise in povezave do vašega spletnega mesta ali izdelkov in tako gledalcem še olajšajte delo, da pridejo do njih.
Prav tako naj bodo na spletni strani objavljene fotografije deležne povezave na vaš profil na Instagramu, saj boste tako uporabniku zagotovili razširjeno izkušnjo.
Nič ni narobe, če na koncu video posnetka ali spletne strani uporabnike tudi poprosite, naj vem sledijo na družbenih omrežjih ali pa se prijavijo na seznam za obveščanje – najlažje je, če jih za to pričakajo lične ikone z ustreznimi povezavami, ki to dejanje še pohitrijo.
Naj vizualne vsebine delajo za vas!
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.