Pišite bloge, tudi za druge

Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo.
Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V članku ali spletnem dnevniku pa poskrbite, da bo vsekakor vsebovana tudi povezava do vašega spletnega mesta ali izdelka. S pisanjem t. i. gostujočih blogov delite svoje nišno znanje z drugimi, kar še poveča vaš ugled in vam daje status strokovnjaka. Ključnega pomena za unovčitev prometa iz vaših gostujočih objav je torej povezava, lahko pa celo spletni oglas za vašo stran ali trgovino.
Četudi oseba/obiskovalec, ki na ta račun (branja bloga pri nekom drugem) pristane na vašem spletnem mestu, nič ne kupi, vam še vedno ostane njena sled in jo lahko ciljate prek spletnih oglasov. Pri izbiri spletnih strani za gostujoče bloge se osredotočite na ustrezne partnerje – na sodelovanja, ki so logična in smiselna.
Za začetek lahko pišete blog za podjetje v isti ali podobni niši, ki ne premore lastne spletne trgovine. Posrečena možnost je tudi dopolnilna niša s podobnim občinstvom, pri čemer pa gre za podjetje, ki prodaja različne izdelke od vaših. Npr. eno podjetje prodaja sončna očala, drugo pa kreme za zaščito pred soncem.
Gostujoči blogi so eden od zelo posrečenih načinov za vzpostavljanje odnosov, ki vam bodo lahko dolgoročno pomagali pri razvoju poslovnih priložnosti in povezav.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.