Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko cenejši kot v fizični trgovini. Spletne tehnologije pa omogočajo, da uporabniku zagotovite boljšo izkušnjo, zato jih velja izkoristiti.

Spletni trgovci se pogosto sprašujejo o tem, kako predstaviti izdelek na spletu. Tisti manj izvirni se pač odločijo le za objavo osnovnih tehničnih podatkov, fotografije (ali več njih) in cene. Gre pač za preprost spletni katalog, ki je prepuščen pajkom spletnih iskalnikov in njihovi sposobnosti indeksiranja, da tak izdelek potencialen kupec sploh najde.

Spet drugi trgovci se bolj potrudijo. Izdelek opišejo s svojimi besedami ali pa mu dodajo celo še pohvalo kakšnega uporabnika. Ti imajo že več možnosti za uspeh.

Prodajajte razlog(e) za nakup!

A daleč največ možnosti za prodajo imajo tisti spletni trgovci, ki razumejo, da ne prodajajo zgolj izdelkov ali škatel, temveč prodajajo razlog(e) za nakup.

To najlažje storijo tako, da potencialni stranki predstavijo težavo ali bolečino in predstavijo, kako ju z izdelkom odpravi. Bolj podrobno oziroma življenjsko in pristno, kot bosta opisana težava in njena rešitev, večja bo možnost, da si bo nakupovalec rešitev želel kupiti.

Alternativni in prav tako zelo dober razlog za nakup, pa je pisanje o ugodju, ki ga izdelek prinaša. Kupci navadno kupujejo ali rešitev težav ali pa iščejo dodatno udobje/ugodje. Ugodite jim. Tudi s prilagojenimi opisi svojih izdelkov.

Share This