Preizkusi izdelkov so nuja
Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup. Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da:
- 84 % ljudi spletnim preizkusom izdelkov zaupa prav toliko kot osebnemu priporočilu.
- 90 % potrošnikov prebere manj kot 10 testov, preden oblikuje mnenje o podjetju.
- 74 % potrošnikov pravi, da pozitivni preizkusi in ocene poskrbijo, da bolj zaupajo ponudniku/prodajalcu.
Ne bojte se testiranj izdelkov Če želite povečati prodajo, se ne smete bati dati izdelka v preizkus. Pred tem se vendarle prepričajte, da izdelek deluje kot oglaševano, saj vam slaba ocena lahko pokvari prodajo. V kolikor kupci na spletu ne najdejo preizkusov vašega izdelka, mu tudi manj zaupajo. V kolikor kupec izdelka opravi preizkus in svoje ugotovitve deli na družbenem mediju ali spletnem dnevniku, to (v kolikor so pozitivne, seveda) vsekakor delite tudi vi na svojem spletnem mestu in družbenih medijih. Več pozitivnih ocen vaše trgovine in izdelkov bo poskrbelo za večjo verjetnost nakupa s strani obiskovalcev, ki se prvič srečajo z vami.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.