Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne?
Vaša blagovna znamka verjetno že na neki način uporablja pripovedovanje zgodb na področju trženja, a se tega niti ne zavedate. Pri pripovedništvu velja ključno pravilo: osredotočite se na uporabnike oziroma stranke. Povejte jim, kakšne probleme lahko rešite. Zavestno vključevanje pripovedništva v marketinško strategijo ne spremeni le načina pisanja in predstavitve vaše blagovne znamke, ampak tudi stranke bodo na znamko in izdelke oziroma storitve gledale v novi luči.
Moč pripovedništva
Pripovedništvo ima izjemno moč. Izdelek ali storitev ter blagovno znamko poveže z uporabnikom. Ljudje namreč želimo slišati razlago, pojasnilo, kako nekaj deluje in zakaj. Kaj ima to opraviti s trženjem? Vse. Pripovedovanje zgodb je tako globoko zakoreninjeno v naši psihi, da bolj ko povezujete zgodbe in izdelke, blagovne znamke ter storitve, bolj bodo vaše stranke (in potencialne stranke) sodelovale z vami.
Najbolj prepričljive zgodbe so pričevanja uporabnikov, ki izdelek uporabljajo. Ti so v očeh potencialnih kupcev najbolj kredibilni. Pridobite torej zgodbe uporabnikov in jih predstavite še drugim.
Zgodbo si lahko tudi izmislite!
Če se ne želite zanašati na to, da bi uporabniki ustvarjali vašo vsebino, si lahko zgodbo tudi izmislite. Prav ste prebrali. Ustvarite zgodbe, za katere menite, da jih potencialni kupci želijo slišati. Toda ne širite laži. Ne bodite neetični.
Lahko pa si zamislite nekaj idealnih primerov rabe vašega izdelka in jih predstavite strankam. Tako bodo tudi kupci dobili dodaten motiv, zakaj izdelek sploh kupiti.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.