S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi … so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti stranke? S komentarji!
Mar stranke ne vedo za vas in vašo ponudbo. Izpostavite se kot strokovnjak in vrhunski ponudnik na način, da komentirate objave v dobro obiskanih spletnih dnevnikih in spletnih straneh. Pri tem seveda ne bodite vsiljivi. Vsekakor pa si preberite pravila posameznega spletnega mesta, saj nekatera ne dovoljujejo vstavljanja povezav ipd.
Komentarji kot marketinško orodje
Komentiranje objav v blogih, ki pišejo o vaši industriji, je močno marketinško orodje. Na spletnem dnevniku že izveste, kaj se dogaja na vašem področju, pri tem pa lahko komentirate vsebino – izpostavite svoj vidi, skrbi ali vrednote. Tudi če imate povsem drug pogled na tematiko, ga predstavite – a spoštljivo in argumentirano.
Če bodo drugim obiskovalcem vaši komentarji všeč, bodo že stopili v stik z vami in želeli izvedeti več o vas.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.