S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi … so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti stranke? S komentarji!
Mar stranke ne vedo za vas in vašo ponudbo. Izpostavite se kot strokovnjak in vrhunski ponudnik na način, da komentirate objave v dobro obiskanih spletnih dnevnikih in spletnih straneh. Pri tem seveda ne bodite vsiljivi. Vsekakor pa si preberite pravila posameznega spletnega mesta, saj nekatera ne dovoljujejo vstavljanja povezav ipd.
Komentarji kot marketinško orodje
Komentiranje objav v blogih, ki pišejo o vaši industriji, je močno marketinško orodje. Na spletnem dnevniku že izveste, kaj se dogaja na vašem področju, pri tem pa lahko komentirate vsebino – izpostavite svoj vidi, skrbi ali vrednote. Tudi če imate povsem drug pogled na tematiko, ga predstavite – a spoštljivo in argumentirano.
Če bodo drugim obiskovalcem vaši komentarji všeč, bodo že stopili v stik z vami in želeli izvedeti več o vas.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.