Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel.
Posamezniki se pogosto odločijo za osebni spletni dnevnik, ki se ne osredotoča na posamezno temo ali občinstvo, temveč posameznik v njem piše o svojih doživetjih, občutkih, prepričanjih, politiki, športu, vsakdanjem življenju itd. Tak blog seveda ni namenjen poslu. Lahko pa poslu postane namenjen spletni dnevnik, ki izpostavlja osebno blagovno znamko. Tovrstne bloge pišejo vplivneži in si z njimi gradijo imidž. Pogosto se uporabljajo v namene, kot so mentorstvo, svetovanje, usmerjanje, osebni razvoj, duhovnost itd. Avtorji občinstvu večinoma zagotavljajo brezplačno vsebino, ki jo je mogoče prenesti, na primer e-knjige, vodiči itd. Poudarek je na vzpostavitvi odnosa s publiko, kar v nadaljevanju ustvarja priložnost za monetizacijo.
Poslovni spletni dnevniki
Mala in velika podjetja vse pogosteje premorejo tudi lasten spletni dnevnik, v katerem pišejo o svojih dosežkih, komentirajo novosti v industriji ipd. Poudarek takega bloga je na poslu – lastnih izdelkih ali storitvah z namenom povečanja prometa in pridobivanja kupcev. Teme so izbrane tako, da privabijo obiskovalce, ki jih zanima to področje.
Nišni blogi
Posebno mesto med spletnimi dnevniki imajo t. i. nišni blogi. Ti se osredotočajo na ozko tržno nišo, v kateri pa imajo zveste bralce in sledilce. Kot taki so tudi primerni za trženje, saj objave na uveljavljenem blogu vsekakor pomagajo k prodaji izdelkov ali storitev.
Gostujoči blogi
Gre za bloge, ki jih pišejo gostujoči pisci, ki so običajno strokovnjaki na posameznem področju. Namen obeh strani je povečati občinstvo. Lastnik spletnega dnevnika lahko prosto upravlja in promovira drug spletni dnevnik oziroma avtorja, ki mu zagotavlja vsebino (ta morda celo presega strokovno znanje lastnika spletnega dnevnika).
Podkasti
V zadnjih letih so postali zelo priljubljeni tudi blogi, ki gostijo pogovorne oddaje in obiskovalci na njih najdejo zanimive zvočne in/ali video zapise – t. i podkaste. Objave so epizodne. Podkast običajno poteka v obliki klepeta, spletnih seminarjev, intervjujev, usposabljanj itd. Lahko je zelo učinkovito orodje za pospeševanje prodaje, sploh če vsebuje poziv k dejanju – poslušalci in gledalci nato hitro pristanejo v spletni trgovini.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.