Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi biti tako. Vključite sporočila za javnost v svojo marketinško strategijo in pridobite poceni oglaševanje v medijih.
Razumeti morate, da sporočilo za medije ni članek. Poudarek sporočila je na dejstvih, ne na komentarju. Vseeno pa mora biti zanimivo napisano, da pritegne pozornost medijev in potem tudi javnosti. Vsekakor pa naj bodo sporočila za medije del marketinške strategije in bodo podjetju pomagala doseči občinstvo, ki ga s klasičnim oglaševanjem ne bi moglo doseči.
Sporočila za javnost predstavljajo brezplačne objave v časopisih, spletnih straneh, revijah, radiu … Namenjena so kopiranju in objavljanju – delno ali v celoti. Ostati na mestu in se držati dejstev pa ne pomeni, da vaše pisanje ne more imeti stila, glasu ali pravzaprav povedati nekaj, kar bi ga razlikovalo od številnih drugih sporočil za javnost, ki vsakodnevno povečujejo nabiralnike in mize.
Na kaj paziti?
Najprej na to, da znate ustrezno napisati sporočilo za medije. Če s tem nimate izkušenj, predlagamo, da najprej poiščete pomoč zunanjih strokovnjakov – PR-agencij. V kolikor ocenite, da znate podoben zapis ustvariti tudi sami, ga lahko v prihodnje pripravite samostojno.
Razmislite, ali je vsebina, ki bi jo radi komunicirali, primerna za sporočilo za medije? Akcije in popusti to niso. Lahko pa v sporočilo za medije zapišete stvari, kot so odprtje nove poslovalnice, sklep novega partnerstva, prejem nagrade ipd.
Negujte kontakt z novinarji in uredniki
V začetku priprave sporočil za medije verjetno nimate prav velikega nabora medijev, posebej pa novinarjev in urednikov, na katere bi se lahko obrnili. Tudi v tem primeru je začetek s pomočjo PR-agencije lažji. Vsekakor pa negujte stike z ljudmi, ki objavljajo vaša sporočila za medije.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.