Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne prodaje.
Strategija treh krogov velja za enostavno in učinkovito. Predvideva namreč modeliranje obstoječe tržne situacije in identificiranje prodajnih priložnosti podjetja. Narišite tri kroge. V prvega vpišite potrebe in želje kupcev, v drugega ključne prednosti vašega podjetja in v tretjega dobre lastnosti konkurence. Na ta način boste dobili dober pregled nad potrebami in pričakovanji kupcev ter jasneje opredelili svoje primerjalne prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco.
Trgovsko podjetje je na ta način ugotovilo, da veliko kupcev pride v trgovino in jo tudi hitro zapusti. Razloge za to gre iskat v dobri kakovosti izdelkov, ki jih trgovina prodaja, in njeni za stranke priročni lokaciji. Analiza slabosti v primerjavi s konkurenco pa je razkrila manjše količine zalog, slab proces vračila izdelkov in višje cene. V nadaljevanju se je trgovina posvetila odpravi slabosti in krepitvi svojih prednosti pred konkurenco.
Pri implementaciji strategije treh krogov velja biti zelo konkreten in iskren. Vsaka postavka mora biti utemeljena, argumentirana in dokazljiva. V osrednjem krogu je namreč kupec, zato velja pri prilagoditvi strategije upoštevati njegove potrebe in jim prilagoditi ponudbo. Vprašajte se, zakaj bi nekdo kupil prav vaš izdelek ali storitev in zakaj bi ga/jo kupil pri vas.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.