Stara vsebina vam lahko močno pomaga
Večina podjetij analizira učinkovitost svojih objav na družabnih omrežjih. Pri tem si lahko pomagate z namenskimi orodji, ki so vam v pomoč tudi pri pripravi objav in ne le analizi njihovega učinka.
Eno takšnih orodij je program BuzzSumo, ki se »sprehodi« skozi starejše objave in razišče, katere so bile bolj uspešne (so imele večji odziv, doseg ipd.) in sporoči, o čem pisati in s kakšnimi oznakami opremiti svoje objave.
Za začetek zadostuje že vnos ključne besede, ki je del vaše strategije priprave vsebin za družbene medije. BuzzSumo vam bo ponudil seznam najbolj uspešnih vsebin glede na njihove deleže ogledov in delitev, zato si boste hitro lahko ustvarili sliko, kakšne so uspešne objave.
Ker nekatere vsebine v posameznih omrežjih delujejo bolje kot druge, lahko vsebine premikate po družbenih omrežjih. Oboroženi s temi podatki lahko povečate učinkovitost svoje vsebine, tako da objavite vsebino, ki ima večje možnosti za uspeh na določenem omrežju, prav tam.
Vsebino lahko filtrirate tudi glede na vrsto (kar je idealno, če iščete videoposnetke ali infografike) ali po časovnem obdobju. Slednje vam omogoča, da najdete vsebino, ki je bila najbolj priljubljena v zadnjih 24 urah, ali pa zimzeleno vsebino, ki je bila priljubljena v zadnjem letu. Izbira je vaša.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.