Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in kaj stranki obisk podjetja pomeni.
Strokovnjaki priporočajo obisk strank v podjetju. Sploh velikih strank in odjemalcev. Tako se bodo stranke počutile pomembne in spoštovane, spoznale bodo (nekatere) ljudi, ki ustvarjajo izdelke, katere one kupujejo. Prav tako imajo takšni obiski pozitiven vpliv na zaposlene, saj se tako še bolj poistovetijo s strankami.
Tudi stranke, ki podjetje obiščejo prvič, bodo cenile uspehe drugih strank, dosežene z vašimi izdelki – in zelo verjetno je, da bo rezultat takega obiska še večji obseg naročil.
Poudarite/izpostavite najboljše zgodbe/uspehe
Zgodbe o uspehu velja tudi sicer izpostaviti v podjetju, saj pozitivni rezultati pa tudi uspehi strank, doseženi z vašimi izdelki, pozitivno vplivajo na klimo v podjetju. Odlične dosežke in rezultate lahko delite v obliki e-poštnega obvestila, prelomne in izjemne dosežke pa lahko ovekovečite tudi s kakim velikim posterjem, foto steno ali podobno stvarjo v podjetju, ki bo zaposlene vsak dan znova opominjala, da so bili tudi sami nekaj prispevali v mozaik uspeha.
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.