Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se kam prijavijo, zato pa potrebujete domiselno e-poštno sporočilo.
Se vam zdi, da so kljub vašim prizadevanjem, konverzije e-poštnih sporočil v prodajne številke nizke? Da komaj kdo klikne e-pošto in obišče vašo stran? Še huje, da bralci kliknejo, a se nikoli več ne vrnejo? To je resna težava.
Pogosto je težava že v sami obliki in vsebini sporočila. Če vsebina e-poštnega sporočila ni jasna, so bralci zmedeni glede tega, kaj storiti. V idealnem primeru bi moralo vaše e-poštno sporočilo imeti logičen tok, ki pritegne pozornost bralcev in jim pomaga razumeti, kaj želite. Kako to doseči?
Tehnika obrnjene piramide
Metoda obrnjene piramide je tehnika oblikovanja, ki je namenjena ravno temu – pridobivanju pozornosti, navduševanju bralca in usmerjanju k ukrepanju. Omogoča višje stopnje konverzij e-poštnih kampanj.
Premore tri osnovne nivoje. Na vrhu se nahaja naslov – ta mora biti ne le privlačen, temveč zgrabiti priložnost bralca. Duhamorni in običajni naslovi preprosto ne morejo priti v poštev. Naslovu posvetite veliko časa.
Takoj za tem bralcu servirajte zanimive in informativne vsebine – tisto, kar bi sicer izvedel, če bi članek bral do konca. Tako boste obdržali njegovo pozornost.
Na koncu dodajte še poziv k dejanju – poziv na naročilo izdelka, klik v spletno trgovino, prijavo na e-novice ipd.
Če ste metodo obrnjene piramide dopolnili s kakovostno vsebino, rezultat ne bo izostal.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.