Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in podjetnikov.

Ste se kdaj vprašali, kaj naredi vaše stranke zadovoljne? To ni nujno le sama kakovost izdelka, temveč tudi način vaše interakcije.

Ugotovite, kateri način vaše razpoložljivosti najbolj razveseli stranke – nekatere prisegajo na direkten stik v prodajalni, spet druge na telefonski klic (naročilo), tretje na e-pošto, četrte na družbena omrežja. Posebej slednja so izjemno priljubljena, saj raziskava podjetja Citrix ugotavlja, da je že 90 odstotkov strank v ZDA stopilo v stik s podjetjem oziroma blagovno znamko prav preko družbenih omrežij.

Delovni čas naj bo jasen in viden

Strokovnjaki priporočajo, da ste strankam čim dlje na voljo, a to je pri majhnih podjetjih in podjetnikih praktično nemogoče. Zato natančno opredelite delovni čas in se ga tudi držite – to velja tudi za spletno interakcijo. Stranke so namreč zelo razočarane, če vas ne morejo doseči v času, ki ste ga vi opredelili. Kako boste zadovoljili stranko, če ne utegnete niti prisluhniti njenim potrebam?

Študija podjetja Marketing Charts je tudi razkrila, da je za kar 47 % strank najpomembnejši del uporabniške izkušnje hitro odzivanje na poizvedbe/vprašanja.

Predajanje znanja in izkušenj

Stranke cenijo tudi kakovost informacij. Prav zato lahko na spletni strani ali digitalnih kanalih strankam predajate znanja in izkušnje v obliki nasvetov in dobrih praks. Pri tem ne izpostavljajte le svojih izdelkov ali storitev, temveč uporabnikom pokažite, kaj vse lahko še storijo z novo pridobljenim znanjem.

Ljudje cenimo iskrenost

Bodite iskreni. Če vas stranke dobijo na laži, ne bodo zadovoljne. Nasprotno pa gre resnica zelo daleč in je temelj tako zadovoljstva kot tudi zaupanja.

Share This