Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se kam prijavijo, zato pa potrebujete domiselno e-poštno sporočilo.

Se vam zdi, da so kljub vašim prizadevanjem, konverzije e-poštnih sporočil v prodajne številke nizke? Da komaj kdo klikne e-pošto in obišče vašo stran?  Še huje, da bralci kliknejo, a se nikoli več ne vrnejo? To je resna težava.

Pogosto je težava že v sami obliki in vsebini sporočila. Če vsebina e-poštnega sporočila ni jasna, so bralci zmedeni glede tega, kaj storiti. V idealnem primeru bi moralo vaše e-poštno sporočilo imeti logičen tok, ki pritegne pozornost bralcev in jim pomaga razumeti, kaj želite. Kako to doseči?

Tehnika obrnjene piramide

Metoda obrnjene piramide je tehnika oblikovanja, ki je namenjena ravno temu – pridobivanju pozornosti, navduševanju bralca in usmerjanju k ukrepanju. Omogoča višje stopnje konverzij e-poštnih kampanj.

Premore tri osnovne nivoje. Na vrhu se nahaja naslov – ta mora biti ne le privlačen, temveč zgrabiti priložnost bralca. Duhamorni in običajni naslovi preprosto ne morejo priti v poštev. Naslovu posvetite veliko časa.

Takoj za tem bralcu servirajte zanimive in informativne vsebine – tisto, kar bi sicer izvedel, če bi članek bral do konca. Tako boste obdržali njegovo pozornost.

Na koncu dodajte še poziv k dejanju – poziv na naročilo izdelka, klik v spletno trgovino, prijavo na e-novice ipd.

Če ste metodo obrnjene piramide dopolnili s kakovostno vsebino, rezultat ne bo izostal.

Share This