Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija posameznih izdelkov. Jih sploh potrebujete?
Vplivneži si odrežejo vedno večji kos oglaševalske pogače. Ljudje pač niso navdušeni nad reklamami, zato na spletu vedno večje število uporabnikov uporablja dodatke za brskalnike, ki onemogočajo prikaz oglasnih vsebin. Raziskava podjetja HubSpot je ugotovila, da 64 % uporabnikov spleta spletne oglase dojema kot nadležne in moteče. Vplivneži pa težavo motečih oglasov zaobidejo.
Kdo sploh so vplivneži? Znane osebe, novinarji, športniki, pač vsi, ki imajo veliko sledilcev in navijačev, ki radi prisluhnejo temu, kar imajo povedati. Globalni vplivneži imajo več milijonov sledilcev, t. i. mikro vplivneži pa na tisoče. In če se sprašujete, zakaj bi se potemtakem ukvarjali z mikro vplivneži – zato, ker ti precej bolj učinkovito širijo zavedanje o posamezni blagovni znamki.
Število sledilcev ni pomembno
A pozor, število ljudi, ki na družabnih omrežjih sledijo vplivnežem, naj ne bo odločilnega pomena pri tem, katerega vplivneža izbrati za svojo promocijo. Te sledilce si marsikdo preprosto kupi. Precej bolj pomemben podatek je stik z njimi. Ali vplivnež odgovarja na vprašanja sledilcev, kakšna je njegova interakcija, kakšni so komentarji pod njegovimi objavami?
Želite si vplivnežev, ki imajo prave in zveste privržence. Ti bodo tudi dejansko sledili priporočilom vplivneža.
Ne želite pa si vplivneža, ki vsak teden reklamira druge izdelke ali storitve.
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.