Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali celo presegli.
Večina podjetij področju marketinško-prodajnega načrtovanja vendarle (še) ne posveča pretirane pozornosti. Večina niti je v rokah tržnikov oziroma prodajalcev, rezultat pa je zato močno odvisen od njihovih znanj in spretnosti.
V praksi zato velja sestaviti temeljit načrt trženja in prodaje. Opredeliti je treba aktivnosti, ki jih bodo zaposleni na teh področjih izvajali. Še pred pripravo načrta pa velja opraviti več analiz: poleg analize aktivnosti, ki jih trenutno počne podjetje, predvsem analizo želja in bolečin kupcev. Oboje je namreč ključna sestavina, zakaj kupci kupijo neki izdelek ali storitev. Ker jim uresniči posamezno željo ali pa odpravi (trenutno) težavo.
Izprašajte se
Za oblikovanje uspešnega načrta trženja in prodaje izdelka oziroma storitve morate v središče postaviti kupca. Rešiti morate njegovo bolečino, zadovoljiti njegovo željo in se kar se da približati njegovemu načinu razmišljanja. To od zaposlenih zahteva analitično razmišljanje in zmožnost empatije – postaviti se je treba v kožo kupca.
Pri tem vam bodo v pomoč naslednja vprašanja:
- Katere so tiste lastnosti izdelka/storitve, ki rešujejo največje probleme naših kupcev? Izpostavite jih.
- Ali rešujete izziv kupca na drugačen način kot do sedaj? Ne pozabite omeniti tega.
- Ali je naš izdelek v skladu z vrednotami in prepričanji kupca?
- Je izdelek/storitev prilagodljiv/a? Kako ga/jo lahko prilagodite različnim kupcem?
- Mar res veste, kako kupci uporabljajo naš izdelek? Imate na voljo povratno informacijo kupcev? Ste opravili kakšno raziskavo?
- Mar veste, zakaj kupci ponovijo nakup izdelka/storitve?
Šele, ko boste pridobili odgovore na zgornja vprašanja, se lahko lotite priprave marketinško-prodajnega načrta. Ta naj temelji na podlagi realnih podatkov o vedenju, vrednotah, željah in bolečinah vaših kupcev.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.